نیویورک - دومین اجلاس اتحاد علیه ایران اتمی به ریاست سناتورلیبرمن، ضربات کاری دیگر بر پیکر رژیم پوسیده آخوندها

 

وزیر خارجه آمریکا سخنان خود را با ابراز تشکر از سناتور لیبرمن برای دعوت او به اجلاس «اتحاد علیه ایران اتمی» شروع کرد و سپس به حمله رژیم ‌آخوندی به تأسیسات نفتی عربستان پرداخت.

وی گفت: این حمله به اقتصاد جهانی بود و همه چیز نشان داد که من در قضاوتم که این را یک حمله جنگی توصیف کردم اشتباه نکرده بودم. همانطور که  سناتور لیبرمن درسخانش گفت انگستان، فرانسه، آلمان در بیانیه مشترکی گفتند که برای ما مشخص است که رژیم ایران مسئول حمله به عربستان بوده و هیچ گونه توضیح قابل قبول دیگری در این رابطه وجود ندارد. زمان آن رسیده است که دوستان اروپایی ما به درک این واقیعت برسند که رژیم ایران عامل این تعرض است و این گفته ترامپ درست است که می گوید برجام باعث شد رژیم ایران بیش از پیش خونخوار و تشنه بخون است.
وزیر خارجه آمریکا افزود: رژیم ایران چهل سال نابودی و ویرانی به وجود آورده و مردم ایران را می کشد و شکنجه می کند. این رژیم درعراق و لبنان هم کشتار می کند و حمایت آن از رژیم اسد، جهان را  با یک بحران مهاجرت درسوریه و آوارگان سوریه مواجه کرده است. این رژیم هم چنین با حمایت از شبه نظامیان  باعث شده که عراق وضعیت شکننده ای داشته باشد.
پمپئو همچنین گفت: بعد از خروج ازبرجام ، آمریکا کارزار فشار حداکثری بررژیم ایران را شروع کرده و ما تلاش کردیم منابع مالی این رژیم برای تامین تروریسم را قطع کنیم و تلاش می کنیم که هرگز رژیم ایران به ویران کننده ترین سلاح تاریخ  دسترسی پیدا نکند و نتواند همسایگانش را تهدید کند.
وزیر خارجه آمریکا گفت: رژیم ایران به نفتکش ها حمله کرد، پهباد آمریکایی را سرنگون کرد و تعهدات اتمی خود را نقض می کند و چنانکه اطلاع دارید رژیم ایران همین سازمان اتحاد علیه ایران اتمی را که یک سازمان غیر انتفاعی صلح آمیزاست، بعنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده است. این رژیمی است که فقط دروغ می گوید و من شنیدم که روحانی به دروغ به فاکس نیوز می گفت رژیم ایران تروریسم را درهمه جا شکست داده است.
پمپئو اضافه کرد که امارات، بریتانیا و بقیه به ائتلاف تضمین امنیت دریانوردی در خلیج فارس و تنگه هرمز  پیوسته اند، چراکه همه در می یابند که رژیم ایران خطری برای صلح در منطقه است.
وزیر خارجه آمریکا به لیست گذاری سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت ما تلاش کردیم که سپاه پاسداران را از اقتصاد ایران جدا بکنیم، و به همه کشورها  نسبت به خطرات سرمایه گذاری در ایران هشدار میدهیم. ما در یک اقدم مشخص شرکت چینی که نفت رژیم ایران را انتقال می داد تحریم کردیم و من به چین و همه کشورها می گویم که ما هرگونه تخطی از اقدامات تحریمی آمریکا را تنبیه خواهیم کرد.

همزمان با اجلاس اتحاد علیه ایران هسته ای در نیویورک و موضعگیری شدیداللحن پمپئو علیه رژیم آخوندها، و در حالیکه آخوند روحانی رئیس ارتجاع برای شرکت در جلسه مجمع عمومی در نیویورک بسر میبرد، وزارت خزانه داری آمریکا، دفتر امور لیست گذاری های مربوط به ایران؛ تصمیمات وزیرخارجه برای تحریم شرکتهای چینی را طبق فرمان اجرایی رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد.

علاوه بر این دفتر کنترل داراییهای خارجی فهرست لیست گذاریهای ویژه خود را به روز کرد که ۶ نهاد و ۵ فرد جدید به آن افزوده شده اند.
این مجموعه ، ضربات کاری دیگر بر پیکر رژیم پوسیده آخوندی و ظریف و آخوند روحانی در نیویورک است.
این ضربات تمام ژست و مانورهای رژیم آخوندی و پادرمیانی ها برای کنار آمدن آمریکا با رژیم را در زمان سفر آخوند روحانی به نیویورک از بنیاد باطل و بی اثر کرد.
در همین رابطه فغان و فریاد وزیر ارشاد احمدی نژاد هم بلند شده و تحت عنوان «سیاست یک بام و دو هوای کاخ سفید!» با بلاهت توئیت کرده است که پمپئو در همایش گروههای برانداز سخنرانی کرده و این سیاست دوگانه آمریکا را نشان میدهد. محمد حسینی وزیر ارشاد احمدی نژاد گفته است: در حالیکه ترامپ می‌گوید در صدد تغییر حکومت در ایران نیستیم، پمپئو می‌خواهد در همایش گروه‌های برانداز و تروریست سخنرانی کند!.

از سوی دیگر یک خبرنگار وابسته به مزدوران نیاکی رژیم در آمریکا زبان به شکایت گشوده است که چرا او را به اجلاس آینده ایران راه ندادند در حالیکه جای خالی برای خبرنگاران وجود داشت!.


خبرنگار همکار او هم که به حمایتش آمده است میگوید: گفتند که ظرفیت قسمت مطبوعات پر است. حال عکسی از این قسمت را مشاهده کنید که صندلی خالی وجود دارد!!