اذعان آخوند روحانی به حمله موشکی رژیم به تاسیسات نفتی عربستان سعودی

 

به دنبال اظهارات خامنه ای، آخوند روحانی نیز به صحنه آمد و تلویحاً به زبان آخوندی به حمله رژیم با موشک و پهپاد به تأسیسات نفتی عربستان سعودی اذعان کرد.

آخوند روحانی با وقاحت بی حد و حصر گفت همه اش دنبال این میگردند کدام دولت این کار را کرده، هیچ دولتی در کار نیست، شما این همه مدت مردم یمن را کوبیدید، می خواهیدکسانی نباشند که پاسخ بدهند؟.

آخوند روحانی ـ ۲۷ شهریور ۹۸: «به جای این که اعتراف کنیم به رشد و ایستادگی ملت بزرگ لبنان ملت بزرگ عراق ملت بزرگ سوریه ملت بزرگ یمن می گوییم پشت اینها کیه؟ پشت اینها خداست!!! خیلی دنبال عقبه این داستان نگردید ملتی هست مقاوم فداکار پشت سر آنها رحمت خداوند است نصرت خداوند است و باور کنید قدرت ملت‌ها را باور کنید و همش دنبال این می گردند کدام دولت هیچ دولتی در کار نیست!!! ملت های به پا خواسته هستند.شما این همه مدت مردم یمن را کوبیدید خانه هایشان ویران کردید کشتار براه انداختید بیمارستان را بمباران کرده اید مدرسه را بمباران کردید و می خواهید در برابر این آتش افروزی هایی که انجام دادید کسانی نباشند که پاسخ بدهند. یمنی ها که آغازگر نیستند عربستان سعودی و امارات و آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی اینها بودند که در این منطقه جنگ را به راه انداختند یمن را ویران کردند حالا وقتی آنها مردم را می کشند هیچ کس نباید حرفی بزند وقتی آنها سیل اسلحه و مهمات را به منطقه روان می کنند نباید هیچ کسی حرفی بزند وقتی آن آقا خودش اعتراف می کنه می گوید در چند سال گذشته ۴۰۰ میلیارد دلار عربستان توی آمریکا پول خرج کرده هیچ کس نباید حرفی بزند اما اگر مردم یمن یک عکس العملی از خودشان نشان دادند یک نقطه ای را زدند اینها بیمارستان را نزدند که شما ناراحتید اینها مدرسه را نزدند اینها بازار صنعا را نزدند این ها یک مرکز صنعتی را حمله کردند برای اینکه به شما هشدار بدهند درس یاد بگیرید از این هشدار به فکر این باشید که جنگ در منطقه خاموش بشود.

آخوند روحانی همزمان برای دلداری عوامل رژیم به تمجید از روابط بانکی رژیم با روسیه و همچنین همکاری در زمینه هسته ای و مسایل دفاعی در پی سفرش به ترکیه پرداخت.   

آخوند روحانی ـ ۲۷ شهریور ۹۸: «خیلی خوشحالیم که روابط بانکی ما امروز با برخی از کشورها بدون سوئیفت انجام می شود یک وقتی  غربی ها فکر می کردند بانک و رابطه بانکی یعنی سوئیفت یک وقتی اگر اینجا محروم بکنند روابط بانکی و تسهیلات در روابط بانکی از بین می‌رود الحمدالله امروز جایگزین سوئیفت پیدا شده و ما رابطه بانکی مون با روسیه در آینده با کشورهای اوراسیا با کشورهای دیگر منطقه می توانیم از این طریق انجام بدهیم. و بحمدالله ما در این سفر هم در روابط از لحاظ اقتصادی علمی همچنین در زمینه هسته‌ای در زمینه مسائل دفاعی با روسیه پیشرفت های خوبی داشتیم تفاهمات بسیار خوبی را انجام دادیم».

آخوند روحانی سپس به علائم توبه واقعی توسط آمریکا پرداخت و با سخافت و لودگی آخوندی گفت: «ما که هنوز علائم توبه را نمی بینیم ولی حالا اگر می‌خواهید توبه واقعی انجام بدهید راهش این است که فشار حداکثری را قطع کنید صداقت خودتان را نشان بدهید خوب شرایط که مساعد شد آن وقت شرایط فرق می کند حالا به جای اینکه شما بیایید شرایط را مثبت کنید فشار اقتصادی داشتید فشار روانی داشتید حالا می خواهید یک فشار دیگر هم وارد کنید اتهامات جدید تاحالا فشار اقتصادی حداکثری بود حالا شده تهمت های حداکثری اتهامات حداکثری».