ظریف: من و سلیمانی بیشترین هماهنگی را داریم و هر هفته ملاقات میکنیم


جواد ظریف، وزیرخارجه حکومت آخوندی، ضمن کرنش در مقابل قاسم سلیمانی، فرمانده جنایتکار نیروی تروریستی قدس، بار دیگر بر این حقیقت اذعان کرد که وزیر خارجه و وزارت خارجه رژیم هیچ چیز جز سیاستهای تروریستی و جنگ افروزانه رژیم را نمایندگی نمیکنند.

ظریف گفت: «من و سردار سلیمانی هیچ وقت دوگانگی احساس نکردیم. ما بیش از ۲۰ سال است که از نزدیک با یکدیگر کار می کنیم».

وی اضافه کرد: «من در زمان حمله امریکا به عراق که مسئولیت نمایندگی ایران در نیویورک را بر عهده داشتم و در این زمینه به دستور مقامات عالی کشور با مقام های امریکایی گفت و گو کردم، بیشترین هماهنگی را با سردار سلیمانی داشتم... من و سردار سلیمانی بعد از آن نیز در دوران وزارتم تصمیم گرفتیم که هرزمان که هردوی مان در تهران حضور داشتیم حتماً حداقل هفته ای یک بار یکدیگر را ملاقات کنیم و آخرین تحولات را مرور کرده و هماهنگی های ضروری را انجام دهیم».

در ۱۴ آبان ۹۷، ظریف اعلام کرده بود، «ما یک دستگاهی نیستیم که سر خود عمل کنیم... مگر می‌توانیم ما تو این کشور کاری را بکنیم بدون اینکه گزارش بدهیم؟ اینطور نیست که ما خواسته باشیم خلاف منویات مقام معظم رهبری کاری بکنیم».

به این ترتیب هیچ ابهامی نیست که مسائل اساسی سیاست خارجی توسط سپاه پاسداران و شخص خامنه ای هدایت میشود و تا آنجا که به سیاست های بنیادین این رژیم یعنی سرکوب داخلی، صدور تروریسم و جنگ افروزی و تلاش برای دستیابی به بمب اتمی و تولید موشکهای بالیستیک مربوط می شود، هیچ تفاوتی بین باندهای مختلف این رژیم نیست.

معامله وروابط دیپلماتیک و ملاقات با سردمداران رژیم از هر باند و جناحی هیچ مفهومی جز تقویت و امداد رساندن به سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس و سوخت رساندن به ماشین ترور و جنگ افروزی این رژیم ندارد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۱ شهریور۱۳۹۸ (۲ سپتامبر۲۰۱۹)