تشدید جنگ باندهای رژیم در پی اعلام آمادگی آخوند روحانی برای مذاکره با ترامپ

پس از حرفهای آخوند روحانی که قبل از کنفرانس مشترک ترامپ و ماکرون، خودش را تلویحا به مذاکره با ترامپ دعوت کرد، بیش از ۸۰ تن از اعضای مجلس رژیم در متن مکتوبی به وی تذکر دادند.

تلویزیون رژیم ـ ۵ شهریور ۹۸
تذکر آقایان سید محمد جواد ابطحی، احد آزادیخواه، احمد امیرآبادی فراهانی، محمد مهدی زاهدی به همراه ۸۰نفر از همکاران...... به رئیس‌جمهور علت اتخاذ مواضع خلاف مواضع رهبری از سوی حضرتعالی چیست چرا درصدد ملاقات و مذاکره با فردی هستید که خودتان وی را دیوانه خواندید و مقام معظم رهبری هم فرمودند که با این دولت آمریکا به‌هیچ‌وجه مذاکره نمی‌کنیم و این سمّ مهلک است. 

جلسه مجلس آخوندی روز سه‌شنبه در همین رابطه متشنج گردید و به صحنه حملات پیاپی به رئیس جمهور ورشکسته ولایت تبدیل شد.
زاهدی، مجلس ارتجاع، ۵ شهریور ۹۸:
تذکر آقای زاهدی به رئیس‌جمهور و به همراه ۱۶نفر از نمایندگان دیگر: زمزمه‌هایی از درون دولت می‌رسد که امکان دارد جنابعالی با ترامپ بی‌خرد در سفر به نیویورک وجود دارد این صحبتها علیه دست‌آوردهای ملت ایران و مقاومت آنها در منطقه هست می‌طلبد که سریعاً موضع‌گیری نمایید و این موضوع را تکذیب نمائید مگر با آدم دیوانه‌ای به تعبیر جنابعالی مذاکره معنا دارد؟. 
آخوند پژمانفر، مجلس ارتجاع، ۵ شهریور ۹۸:
تذکری که بنده دارم ماده ۷۶ماده ۲۰۶، ۲۱۱و ۲۱۲هستش امروز یک بازی سیاسی بعد از مردن برجام توسط یک جریانی ایجاد شده که خسارات فراوانی را به کشور وارد بکند و آن هم موضوع مذاکره با آمریکا هست او نهم با یک دولت بدعهد و بی‌عقل و بی‌منطقی که رهبر بزرگوار انقلاب فرموده‌اند هیچ ایرانی غیرتمندی و باشعوری با دولت کنونی آمریکا مذاکره نمی‌کند، مذاکره با آنها یک سم مهلک است.
آقای روحانی نه ملت ما نه مجلس ما نه رهبری و بزرگان ما نه خانواده‌های شهدا به شما اجازه نمی‌دهند تو این بازی جدید را شروع کنی خود شما در همین صحن علنی مجلس گفتید مذاکره با آمریکا دیوانگی هستش به چه دلیل می‌گویید ما می‌خواهیم دوباره بحث را صحبت بکنیم این حرفها چیه؟.
آخوند سلیمی، مجلس ارتجاع، ۵ شهریور ۹۸:
در مورد برجام بالاخره خروجی برجام مشخص است گرانی بیکاری تورم بتون ریختن در رأکتور اراک بحثهایی مطرح است نگرانی وجود دارد که باز دوباره برجام دوم تحمیل بشود...
کواکبیان، مجلس ارتجاع، ۵ شهریور ۹۸:
برخی از همکاران جوری وانمود می‌کنند که گویا آقای روحانی رئیس‌جمهور محترم قرار است همین فردا با ترامپ ملاقات و مذاکره بکند در حالی که واقعیت این نیست.
اولاً تحریم را بردارند، امکان انتقال پول فراهم بشود و شرط‌های مارا توجه کنند. و حتماً اگر از موضع اقتدار، مصلحت، حکمت و تدبیر باشد مذاکره اشکالی ندارد، ضمن این‌که آقای روحانی کاملاً در جهت اطاعت از فرامین رهبری حرکت می‌کند و اگر قرار است یک مذاکره‌ای صورت بگیرد، حتماً قبل از آن در سطوح عالی در شورای عالی امنیت ملی با هماهنگی رهبری این موضوع انجام می‌شود.

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان اعلام آمادگی برای مذاکره با ترامپ از سوی روحانی را دیوانگی توصیف کرد و در سرمقاله این روزنامه با عنوان «به قول خودتان، مگر دیوانه‌ایم؟!» نوشت: مگر در پاسخ به درخواست‌های مکرر ترامپ برای مذاکره، (نگفتی): «کشورها مگر دیوانه شده‌اند با شما که توافق را نقض می‌کنید، مذاکره کنند»؟! ... ظریف هم به صراحت گفته بود؛ «توافق با آمریکا به‌اندازه جوهر روی کاغذ هم ارزش ندارد»... بارزترین نتیجه ملاقات‌ها و مذاکرات شما با آمریکا، برجام بوده است که هیچکس نمی‌تواند در فاجعه‌آمیز بودن آن کمترین تردیدی داشته باشد.
پاسدار شریعتمداری افزود: (ماکرون دیروز گفت) «امروز در تماس تلفنی از رئیس‌جمهوری ایران خواستم با دونالد ترامپ دیدار کند... با ترامپ به توافق رسیدیم که جمهوری اسلامی باید به تعهدات هسته‌ای پایبند باشد. نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند و نباید ثبات منطقه را تهدید کند... از ظریف خواستم به فرانسه بیاید تا به طرح نقشه عملی برای پیشرفت برسیم. ترامپ نیز دیروز گفت:: «جمهوری اسلامی دچار محدودیت در منابع مالی خود شده است و یادتان باشد من چیزی به آنها پرداخت نخواهم کرد... آنها به ما نیاز دارند نه ما »...
نماینده خامنه‌ای در کیهان خطاب به روحانی نوشت: مذاکره شما درصورت انجام، خسارت و فاجعه دیگری نظیر برجام را به (نظام) تحمیل می‌کند.

کیهان خطاب به رسانه‌های باند روحانی نیز نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز با تیترهایی همچون «۱+۷» این‌طور القاء کردند که ظریف با سفر به فرانسه با گروه ۷ مذاکره کرده... در حالی که تنها وجه مشترک سفر ظریف و نشست گروه هفت، شهر میزبان می‌باشد.

سپاه پاسداران نیز در سرمقاله روزنامه خود با عنوان بازی با برگه «ملاقات در وقت اضافه»، خطاب به مشاوران روحانی نوشت: (اکنون) «بازی در وقت اضافه است، به جای وقت‌کشی به فکر جبران گل‌های خورده باشید!».

روزنامه حکومتی رسالت خطاب به رئیس جمهور رژیم نوشت:، هنوز دلبستگان و شیفتگان غرب، با جمع های جبری بی خاصیت ۱+۵ و ۱+۷ دلخوش اند؟ سر شما چقدر باید به سنگ بخورد تا دست از تجربه های تلخ و سموم متنوع بردارید؟.