فاکس نیوز: بزرگترین گروه اپوزسیون ایران علیه رژیم تهران در آلبانی

 

گزارش فاکس نیوز:‌ بزرگترین گروه اپوزیسیون ایران گردهمایی سالانه خود علیه رژیم تهران را امسال در آلبانی برگزار کرد.

فاکس نیوز: بزرگترین گروه اپوزیسیون ایران گردهمایی سالانه خود را علیه رژیم تهران برگزار کرده است.
در سال جاری برای اولین بار حامیان در محل جدید این گروه در آلبانی جمع شده بودند یک تجمع عظیم نیز (سال قبل) در پاریس برگزار شده بود.
همه ساله این مناسبت تنوعی از مقامات ارشد آمریکا از هر دو حزب را گردهم می آورد و در سال جاری از جمله کسانی که در این گردهمایی خواستار توقف معاملات اروپا با رژیم ایران بودند شهردار سابق نیویورک رودی جولیانی بود.
جولیانی:‌من ولی فقیه و روحانی و همه عواملشان را متهم می کنم به قتل نه فقط قتل بلکه به قتل عام و جنایات علیه بشریت متهم می کنم.چطور ما می توانیم اینها را تحمل کنیم و خودمان را در آینه نگاه کنیم. چطور ما می توانیم با چنین چیزی چهل سال زندگی کنیم؟.
مریم رجوی:‌ رژیم آخوندی در بحرانی جدی فرورفته است

مجری:او رهبر بزرگترین گروه اپوزیسیون ایران است، مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران. وی گفته است حملات اخیر به نفتکشها در خلیج فارس و ساقط کردن پهپاد آمریکا که آمریکا رژیم تهران را مقصر خوانده، همگی نشان دهنده ضعف این رژیم هستند.
مریم رجوی:‌ این رژیم با یک جامعه انفجاری و با یک جنبش مقاومت سازمانیافته مواجه است و با آمریکایی که چندان عجله یی به کمک به آن در لحظه حساس مانند قبل ندارد.

مجری: رجوی می گوید تحریمهای اقتصادی جدید که توسط پرزیدنت ترامپ علیه رژیم ایران اعمال شده اند فشارهای مالی بر این حکومت را افزایش داده اند و تنها راه تغییر رفتار این رژیم ازسرگیری تحریمهای شورای امنیت سازمان ملل است که قبل از توافق اتمی اعمال شده بودند و میلیاردها دلار تجارت این رژیم را متوقف کرده بود. رجوی می گوید این پول تنها این رژیم را جری تر ساخته است.

مریم رجوی:  لغو تحریمها که در ۲۰۱۵ انجام شد، به نفع مردم ایران نبوده اند. دارایی های از فریز خارج شده برای سرکوب بیشتر و جنگ طلبی هزینه شدند.
مجری:‌ این گروه در خیابانهای واشینگتن و اروپا هم تظاهراتی برگزار کرده بود و اینها در حمایت از تظاهرات بیشماری است که در داخل ایران برگزار شده اند و این جایی است که رجوی می گوید آینده کشورش تعیین می شود.

مریم رجوی:‌ جامعه بین المللی بایستی حق مقاومت ایران را برسمیت بشناسد تا این رژیم را سرنگون نماید.

مجری:‌رژیم ایران مدتهاست که شورای ملی مقاومت را یک گروه تروریستی خوانده است و حامیان این شورا را بخاطر مخالفت با این رژیم اعدام کرده است. اما اینها تظاهرکنندگان را از اعتراضات در خیابانها علیه دولت متوقف نکرده است و تظاهرات کماکان در داخل ایران ادامه دارند.
خبرگزاری رویترز- ۲۲ تیر ۹۸ با انتشار تصاویری از گردهمایی سالانة مقاومت ایران در اشرف۳ نوشت: مراسمی در اشرف ۳ محل استقرار سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی برگزارشد.
دراین مراسم مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، سناتور جو لیبرمن و رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک در مراسم اشرف ۳ سخنرانی کردند.

خبرگزاری فرانسه با مخابره عکسهایی از کنفرانس بین المللی در اشرف ۳، نوشت کنفرانسی باعنوان ۱۲۰ سال مبارزه برای آزادی ایران در اشرف۳ که پایگاه سازمان مجاهدین خلق ایران است برگزار شد مریم رجوی در این کنفرانس سخنرانی کرد.
شهردار رودی جولیانی، سناتور جوزف لیبرمن و تام ریج وزیرپیشین امنیت داخلی امریکا نیز در کنفرانس ۱۲۰ سال مبارزه برای آزادی ایران در اشرف ۳ سخنرانی کردند.

تلویزیون اورینت ۲۱ تیر۹۸: مجاهدین خلق ایران برای اولین بار گردهمایی سالانه اش را در مقر جدیدش در آلبانی با حضور شخصیت های دیپلماتیک و حقوقدان برگزار می کند .
مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران گفت رژیم ایران با جامعه ای در حال انفجار و مقاومتی سازمان یافته و یک وضعیت بین المللی جدید مواجه است.
بر اساس اطلاعیه سازمان، مریم رجوی با رودی جولیانی بمنظور بحث در باره اعتراضات مستمر در سراسر ایران و وضعیت بحرانی رژیم ایران و رفتار تخریب کننده این رژیم در کشورهای خاور میانه دیدار کرد.
سازمان همچنین سمیناری تحت عنوان سیاست در قبال ایران و جایگزین مناسب با حضور گروهی از سیاستمداران و شخصیت های اروپایی و آمریکایی برگزار کرده است.
جولیانی در این سمینار در باره علائمی قوی صحبت کرده است که نشان می دهد اعتراضات در ایران سیاسی شده است. در همین رابطه ژنرال جیمز کانوی فرمانده سابق دریایی آمریکا گفت که واشنگتن با گسترش نفوذ ایران در هلال شیعه که سوریه را نیز در بر می گیرد مواجه است وی بر تشدید مجازات رژیم ایران تاکید نمود و آنرا یک نظام منفور خواند.

مریم رجوی گفت مقاومت و مبارزه علیه رژیم استبدادی در تهران ادامه دارد. رجوی در سخنرانی خود گفت آنچه که طی چهل سال در ایران رخ داده است نبردی بین دیکتاتوری و آزادی بوده است وی تاکید کرد رژیم ایران در زندان هایش زنان زندانی را بصورت وحشیانه شکنجه می کند و مردم ایران توانستند دیکتاتوری شاه را سرنگون کند ولی بدلیل عدم وجود قوانین و اصول درستی، استبداد مجددا کشور را فرا گرفت.
خبرنگار: ما الان در نمایشگاه و موزه مقاومت ایران هستیم که در این موزه مجسمه های زیادی و هزاران عکس به نمایش گذاشته شده است که جنایات رژیم ایران طی چهل سال گذشته را نشان می دهد.
در این سلول مجسمه هایی گذاشته شده است و در کنار آن اتفاقاتی که در این سلولها روی داده به چند زبان توضیح داده شده است.

کانال تلویزیون تاپ چنل آلبانی ۲۱تیر۹۸: اشرف۳ محل استقرار سازمان مجاهدین خلق در آلبانی است که اخیرا ساخته شده و دارای سالن بزرگی است که نمایشگاهی در آن ۱۲۰سال مبارزه مردم ایران برای آزادی و دمکراسی را بشکل سه بعدی نشان میدهد، مریم رجوی روز جمعه تاکید کرد ایران در یک سرفصل تاریخی قرار دارد و پیروزی مردم و مقاومت ایران قطعی است. در این مراسم دهها شخصیت بلندپایه از دو سوی اقیانوس اطلس از جمله رودی جولیانی شرکت کردند... طی کنفرانس اعضای مجاهدین خلق که مورد شکنجه در زندانهای رژیم ایران قرار گرفتند از جمله شاهدان قتل عام ۳۰ هزار زندانی در سال ۱۹۸۸ در ایران سخنرانی کردند.