کنفرانس پارلمانترها و شخصیتهای اروپایی در اشرف۳ در حمایت از مقاومت ایران

 

کنفرانس پارلمانترها و شخصیتهای اروپایی - محکومیت تروریسم و برنامه موشکی رژیم آخوندی - حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران ۲۳ تیر ۹۸ (۱۴ ژوئیه ۲۰۱۹)

روز یکشنبه۲۳تیر۹۸ کنفرانسی با شرکت شماری از قانونگذاران و شخصیتهای سیاسی اروپایی در اشرف ۳ برگزارشد.
دکتر متیو آفورد نماینده ارشد پارلمان انگلستان و رئیس گروه پارلمانی برای یک ایران آزاد و دمکراتیک، که مدیریت این کنفرانس را برعهده داشت، ضمن معرفی سخنرانان گفت: «مادر کنفرانسهایمان در اشرف۳.، از این صحبت کردیم که باید کاری کنیم تا جهان خبردار شود چه اتفاقاتی برای ساکنان اشرف افتاده، چه اتفاقاتی در ایران رخ داده، و چه فرصتهایی بر اثر افکار و طرح ده ماده یی خانم رجوی برای ایران وجود دارد. اکنون رسانه ها از اشرف۳ با عباراتی مثل «شاخص امید» می کنند یا از شواری ملی مقاومت به عنوان جنبشی پایدار و آلترناتیوی برای رژیم حاکم بر ایران یاد می کنند
سایر سخنرانان نیز تروریسم و جنگ افروزی حکومت آخوندی را که در مرحله پایانی آن تشدید شده است محکوم و بر حمایت خود از مقاومت ایران تأکید کردند.

سر دیوید ایمس
سر دیوید ایمس نماینده ارشد پارلمان انگلستان: گردهمایی ایران آزاد و تمام کنفرانسهای این روزها در مورد دمکراسی است. اپوزیسیون دمکراتیک رژیم ایران با ساختن اشرف۳ در یک زمان کوتاه یک نمونه باشکوه ارائه داده است

برایان بینلی
برایان بینلی - انگلستان: ما تلاش می کنیم تا سیاستی توسط دولتمان دنبال شود که به پایان این حکومت وحشتناک در ایران ختم شود. در آن روز ما با یکدیگر در ایران آزاد جشن پیروزی برپا خواهیم کرد.

راجر لاینز
راجر لاینزرهبر پیشین اتحادیه های کارگری انگلستان: ما با کارگران ایران که با سرکوب وحشیانه‌یی روبرو هستند اعلام همبستگی می‌کنیم. اعمال شرورانه رژیم ایران باعث می شود همه به ضرورت حمایت از مقاومت ایران و تغییر رژیم آگاه شوند.

سناتور جرمی هورکان
سناتور جری هورگان عضو سنای ایرلند:در این روزها از ۴۷کشور نمایندگانی در اشرف۳ حضور داشتند. این یک پدیده قابل توجه است. گرد آوردن این همه شخصیتهای معتبر همچون رودی جولیانی یا سناتور جوزف لیبرمن یا نخست وزیر سابق الجزایر و آلبانی و غیره از سراسر اروپا و آمریکا بسیار مهم است. حمایت گسترده یی از این مقاومت در سراسر جهان وجود دارد.

سناتور جان پری
سناتور جان پری - ایرلند:داستان اشرف۳ داستان چالشها، مبارزه و عزم راسخ است. آنچه شما در اشرف۳ به دست آورده اید داستان اعتقاد به آن چیزی است که شما می‌دانید می توانید محقق کنید. من اکنون از یک فهم عمیق و یک احترام بزرگ برای ایران آزاد برخودار شده ام.

لارش ریسه
لارش ریسه - نروژ:ماموران اطلاعات رژیم آخوندی در اسلو خود را به عنوان پناهنده جا می زنند تا کارزار اطلاع رسانی غلط را درباره سازمان مجاهدین خلق ایران اپوزیسیون دمکراتیک مردم ایران گسترش دهند.

سناتور پائولو کارسینی
سناتور پائولو کارسینی -ایتالیا: غرب باید نقطه پایانی بر سیاست مماشات بگذارد. ما باید از مردم ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران را برای تغییر رژیم ایران حمایت کنیم. شورای ملی مقاومت یک جایگزین معتبر برای رژیم حاکم بر ایران است.

الیزابتا زامپاروتی
الیزابتا زامپاروتی، رئیس مشترک کمیته ایتالیایی پارلمانترها وشهروندان و عضوحزب رادیکال:حزب ما از موضع رسمی در قبال حمایت از مقاومت ایران دارد و دهه ها است که فعالیتهای مقاومت ایران را دنبال می کنیم. رژیم ایران یک رژیم ویرانگر است. اما درست در نقطه مقابل آن، شما مجاهدین سازندگان آینده هستید، شما شهر می سازید، زندگی می‌سازید، شما بینش و عمل را با هم آمیخته ‌اید. به این وسیله شما قادرید جهان را تغییر دهید.
سرجیو دلیا
سرجیو دلیا رئیس سازمان حقوق بشری به قابیل دست نزنید -ایتالیا:تغییرایی که در اشرف۳ فقط طی سال گذشته به وقوع پیوسته است غیر قابل تصور است. شهر نمونه یی از یک ایران آزاد ساخته شده است. شما فقط یک سمبل نیستید بلکه یک نمونه از آینده ایران هستید.

لئو داتزنبرگ - آلمان: مریم رجوی با طرح ده ماده یی خود آلترناتیوی را نمایندگی می کند که خواستار دمکراسی و آزادی در ایران است. به عنوان یک اروپایی و یک آلمانی می گویم که ما باید از طرح ده ماده یی مریم رجوی برای ایران آزاد فردا حمایت کنیم.
فردریک آزوپاردی نماینده پارلمان مالت:به مجاهدین خلق در اشرف۳ می گویم آرمان شما آرمان ماست. رنج شما رنج ماست. نبرد شما نبرد ماست و به خواست خدا پیروزی شما پیروزی ما خواهد بود. ما به شجاعت شما درود می فرستیم.

پال فورست- کانادا: مجاهدین خلق در اشرف۳ باید به عنوان افراد پیروزمند شناخته شوند. برای مردم ایران آینده بسیار روشنتر از گذشته است و ما به حمایت خود از مقاومت و مردم ایران برای رسیدن به آزادی ادامه می دهیم.

پروفسور الفرد دیزایاس کارشناس پیشین سازمان ملل متحد:
من مدت طولانی است که از طرح ده ماده یی خانم رجوی برای یک ایران آزاد حمایت می کنم. نقض حقوق‌بشر در ایران آنچنان گسترده است که در ردیف جنایت علیه بشریت قرار می‌گیرد.