تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین

 

بدنبال سلسله تظاهرات ایرانیان آزاده در بروکسل و واشینگتن، تظاهرات هموطنان و حامیان پرشور مجاهدین و مقاومت ایران در برلین پایتخت المان به اوج رسید.

تظاهرات بزرگ در برلین با گردهمایی در میدان تاریخی براندنبورگ برلین آغاز شد.
دراین تظاهرات شخصیتهای برجسته سیاسی آلمانی و بین المللی، بنیانگذاران و اعضای کمیته آلمانی همبستگی با ایران آزاد، پارلمانترها و منتخبان مردم و مدافعان حقوق بشر و همچنین نمایندگان جوامع و تشکلهای ایرانیان در آلمان شرکت داشتند و به سخنرانی پرداختند.
سخنرانان بر حمایت خود از قیام مردم ایران و کانونهای شورشی و بر پشتیبانی از آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت ایران و برنامه خانم مریم رجوی برای ایران آینده تاکید کردند.

سخنرانی دکتر معصومه بلورچی نماینده شورای ملی مقاومت در آلمان
هموطنان عزیز، خواهران و برادران به همه شما درود می فرستم که به فراخوان برادر مسعود شیرهمیشه بیدار لبیک گفتید و چون سیلی خروشان به خیابانهای برلین سرازیر شدید تا صدای خلق در زنجیر صدای رزم آوران ارتش آزادی و کانون های شورشی باشید. فریادهای مرگ بر خامنه ای درود بررجوی شما نوری به چشم خلق قهرمان و ندایی امید بخش برای زنان و جوانان و کودکانی است که زندگی شان در ایلغار آخوندی پرپر شده است و پتک سنگینی بر فرق خلیفه پابه گور ارتجاع است.
حضور انبوه ایرانیان از سراسر آلمان در اینجا تاکیدی هزارباره بر این حقیقت است که سرنگونی این رژیم و استقرار آزادی و حکومت مردمی خواست خدشه ناپذیر ملت ما است.
حضور شما در اینجا یک هشدار به همه طرفهایی است که روی این رژیم پا بگور سرمایه گذاری می کنند و بفکر مماشات با
آن هستند کسانی که برای حفظ منافع اقتصادی حقیر خود می خواهند این رژیم را از سرنگونی محتوم نجات دهند.
ما به آنها می گوییم از این جمعیت انبوه عبرت بگیرید شما در طرف بازنده تاریخ قرار گرفته اید. به این جمعیت نگاه کنید این رژیم رفتنی است ایران از آن مردم و مقاومت ایران است.