اذعان پاسدار علی لاریجانی به نقش مجاهدین در افشاگری برنامه بمب‌سازی اتمی رژیم آخوندی

 

پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس آخوندی از اینکه مجاهدین۲۰سال پیش با روشنگریهای خود در مورد برنامه بمب سازی اتمی، حکومت آخوندی را به تله اتمی انداختند، آه و ناله سر داد.

لاریجانی هم چنین با سوزش بسییار و با لحنی ذلت بار گفت: «خیلی آدم تأسف می‌خوره که اخیراً آقای ترامپ رهبر ما را تحریم کردند»!!
این پاسدار ادامه داد: «اگر به‌خاطر داشته باشید حدود ۲۰سال پیش موقعی که مجاهدین آمدند و آن ماجرا رو ایجاد کردند در مسأله هسته‌یی و برادعی آمد ایران و سر و صدا آمریکاییها راه انداختن ... و شروع کردند عملیات روانی علیه ایران در صحنه بین‌المللی ایجاد کردن و بعد فشار ایجاد کردن تا امروز تقریباً ۲۰سالی هست ما تو این ماجرا هستیم چرا ایران که میگه من سلاح هسته‌یی نمی‌خواهم بسازم وقتی رهبر انقلاب که مرجع تقلید است فتوا صادر می‌کنه که این حرام است بعید است اینها بفهمند این را ولی به هر حال این قابل تغییر نیست خیلی آدم تأسف می‌خوره که اخیراً آقای ترامپ رهبری رو تحریم کردن».

درحالی‌که خودزنی حکومت آخوندی در نقض برجام و افزایش حجم اروانیوم غنی شده، با اعتراض و محکومیت همه جانبه بین المللی از دبیرکل ملل متحد و چین و روسیه گرفته تا کشورهای اروپایی وآمریکا روبه روشده است.