تقدیر روحانی از پاسداران بخاطر شلیک به پهباد و ضرورت تحریم و نامگذاری تروریستی او

 

تقدیر روحانی از پاسداران بخاطر شلیک به پهباد و ضرورت تحریم و نامگذاری تروریستی او

آخوند روحانی رئیس جمهور فاشیسم دینی حاکم بر ایران، ضمن تقدیر از پاسداران بخاطر شلیک به پهپاد آمریکایی گفت ما این پهپاد را ”با یک سامانه‌ای زدیم که ساخت ایران است موشکش ساخت ایران است، رادارش ساخت ایران است، یعنی با رادار ایرانی ما سرچ کردیم با رادار ایرانی ما لاک کردیم با موشک ایرانی ما این را هدف قرار دادیم ... ما دست همه اونهایی که این صنعت داخلی را ایجاد کردند در وزارت دفاع، دست همه اونهایی که از این ابزار به‌خوبی استفاده کردند در سپاه پاسداران را می بوسیم”.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت اظهارات فوق، ضرورت تحریم آخوند روحانی و قرار دادن او در لیست های تروریستی را مضاعف میکند. روحانی در طول چهاردهه و بخصوص در ۶ سال گذشته بعنوان رییس جمهور و رییس شورای عالی امنیت رژیم آخوندی در همه جنایتهای رژیم در داخل و خارج ایران نقش کلیدی داشته است.

وی چند ماه پس از توافق اتمی، اعتراف کرد با اهرم حضور در سوریه و عراق در مذاکرات اتمی امتیاز گرفته است. وی گفت: «اگر سرداران رشید ما در بغداد و سامرا و فلوجه و رمادی ایستادگی نمی‌کردند و اگر در دمشق و حلب به دولت سوریه کمک نمی‌کردند ما امنیتی نداشتیم که بتوانیم به این خوبی مذاکره کنیم»(۱۹ بهمن ۱۳۹۴).

روحانی در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵گفت: «امروز اگر جای جای افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین همه جا نگاه کنیم، جای پای رشادت و دلاوریها، سردار سلیمانی را ما مشاهده می کنیم» و افزود: این«سپاه [است که] برای دفاع از عتبات عالیات، از حرمهای مطهر ما در عراق و سوریه، برای دفاع از مظلومان در لبنان و فلسطین و افغانستان و سایر نقاط دیگه یی که از ملت ایران و دولت ایران درخواست کمک دارند» حضور دارد(خبرگزاری تسنیم وابسته به نیروی قدس-۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵).

روحانی در ۷ آبان ۱۳۹۶ در مجلس ارتجاع گفت: «ما موشک را ساختیم، می سازیم، خواهیم ساخت ... هر سلاحی از هر نوعی نیاز داشته باشیم در ساختن آن، در تولید آن، در انبار کردن آن و در زمان لازم برای دفاع خودمان از استفاده از آن تردید نخواهیم کرد». وی افزود آمریکا «امنیت سوریه» و «امنیت لبنان» و «امنیت عراق» و «ثبات و امنیت افغانستان» را به هم زده و می خواست «عراق را تجزیه کند» و ما «به کمک مردم عراق رفته، به کمک مردم سوریه رفته» و نگذاشتیم «تمامیت ارضی عراق خدشه دار بشود».

روحانی از ۱۳۵۹ خواستار اعدام مخالفان سیاسی در نماز جمعه و ملا عام بود و به عنوان دبیر شورای عالی امنیت رژیم در سال ۱۳۷۸ بیشترین نقش را در سرکوب قیام دانشجویان و مردم تهران داشت.

در زمینه اتمی روحانی در کتابش تحت عنوان امنیت ملی و دیپلوماسی هسته یی نوشت همه چیز در نطنز به خوبی پیش می رفت و متخصصان برای راه اندازی ۵۴ هزار سانتریفیوژ تا پایان سال ۱۳۸۱ برنامه ریزی کرده بودند که کنفرانس مطبوعاتی سازمان مجاهدین در تابستان ۱۳۸۱هیاهو ایجاد کرد.

دیلی تلگراف ۱۴ اسفند ۱۳۸۴ نوشت روحانی در یک سخنرانی فاش کرد که چگونه بعد از اینکه برنامه اتمی رژیم توسط اپوزیسیون فاش شد، رژیم برای بدست آوردن زمان تلاش کرد در گفتگو با تروییکای اروپا، غرب را بفریبد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۷ تیر ۱۳۹۸(۲۸ژوئن۲۰۱۹)