رئیس جمهور آمریکا: سران رژیم ایران به مردم ایران اهمیتی نمیدهند و خودخواه و احمق هستند

 

رئیس جمهور آمریکا که روز دوشنبه خامنه ای را تحریم کرد، روز پنجشنبه هنگام حرکت به طرف ژاپن گفت: سران رژیم ایران به مردم ایران اهمیتی نمیدهند و خودخواه و احمق هستند.

ترامپ گفت: حکومت آنها در پریشانی اقتصادی است. آنها دچار فاجعه اقتصادی هستند. تحریم های سنگینی بر آنها اعمال شده و باید با آن کاری بکنند. به نظر من سران این رژیم باید به فکر مردم ایران باشند. مطمئن نیستم که آنها به مردم ایران اهمیتی بدهند. اگر اهمیت می دادند پای مذاکره می آمدند. و اگر نمی آیند به این خاطر است که به فکر خودشان هستند، آنها خودخواه و احمق هستند و اینها ویژگیهای سران این رژیم است.

رئیس جمهور آمریکا گفت: اگرآمریکا با رژیم ایران وارد جنگ شود، این جنگ زمان زیادی طول نخواهد کشید
ترامپ که روز چهارشنبه با فاکس نیوز گفتگو می کرد، اظهار داشت: در صورت جنگ با رژیم ایران نیروی زمینی وارد خاک ایران نمیشود اما جنگی خواهد بود که زیاد طول نخواهد کشید.امیدوارم پیش نیاید اما اگر اتفاقی بیفتد ما از موضعی بسیار قوی برخورداریم.
ترامپ دراین مصاحبه هم چنین گفت: تحریم های آمریکا علیه رژیم ایران بسیار گزنده است اما ولی فقیه این رژیم فردی هوشمند نیست، وضعیت اقتصادی در ایران کاملاً فروپاشیده و نرخ تورم ۶۰٪ است و یا شاید درعمل بدتر از آن باشد.

رئیس جمهور آمریکا درهمان روز چهارشنبه، به دنبال تحریم خامنه ای اعلام کرد: ولی فقیه رژیم ایران فقط زور و قدرت را میفهمد. هر حمله رژیم ایران به هر چیز آمریکایی، با نیرویی خردکننده مواجه خواهد شد که بمعنی محو شدن است.
دوران اوباما و جان کری تمام شده است.