بازتاب تظاهرات بزرگ ایرانیان در بروکسل در رسانه های جهان

 

تلویزیون ار.ت.ال. بلژیک:  تظاهر کنندگان در بروکسل خواستار تغییر دموکراتیک در ایران شدند

تلویزیون ار.ت.ال. بلژیک ۲۵ خرداد ۹۸
روز (شنبه) در بروکسل تظاهراتی علیه رژیم ایران برگزار شد. در این تظاهرات مخالفان (این رژیم) و انجمن‌های مدافع حقوق بشر شرکت داشتند که خواهان تغییر دموکراتیک در ایران هستند و از اتحادیه اروپا می‌خواهند سیاست قاطع‌تری را در قبال حکومت تهران در پیش بگیرد. چندین شخصیت از جمله اینگرید بتانکور (در این تظاهرات) شرکت داشتند.


خبرگزاری فرانسه: تظاهرات در بروکسل برای یک ایران آزاد

خبرگزاری فرانسه – ۱۵ ژوئن ۲۰۱۹: روز شنبه تظاهرکنندگان در بروکسل در را هپیمایی که (در حمایت از) یک ایران آزاد برگزار شده بود، شرکت کردند و علیه رژیم ایران دست به اعتراض زدند.

تظاهرات هزاران تن ازحامیان مجاهدین خلق ایران  در مقابل مقر اتحادیه اروپا در بروکسل
تلویزیون العربیه۲۵خرداد۹۸: هزاران تن از حامیان مجاهدین خلق ایران در مقابل مقر اتحادیه اروپا دست به تظاهرات زدند . تظاهر کنندگان از اتحادیه اروپا خواستار توقف تعامل با رژیم آخوندها شدند. چرا که این رژیم با حمایت از شبه نظامیان تروریست، در کشورهای منطقه دخالت می کند.

آلب اسپریت(آلبانی): تظاهرات بزرگ هزاران ایرانی در بروکسل
آلب اسپریت(آلبانی):۱۶ژوئن۲۰۱۹(۲۶خرداد۹۸)- هزاران ایرانی در تظاهرات بزرگی در بروکسل گردآمدند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات، نقض وحشیانه حقوق بشر توسط رژیم حاکم برایران و تروریسم و جنگ‌افروزی این رژیم فاسد در منطقه را محکوم کردند.
تظاهر کنندگان در اجتماع میدان شومان و در راهپیمایی خود در خیابانهای بلژیک از جنبش مقاومت ایران به رهبری خانم مریم رجوی و از سازمان مجاهدین خلق ایران و کانونهای شورشی داخل کشور حمایت کردند.
خانم مریم رجوی خطاب به تظاهر کنندگان گفت:رژیم درهم شکسته آخوندها اکنون در محاصره یک ملت به ستوه آمده و به پاخاسته قراردارد.

 EPA آژانس خبری عکس اروپا
EPA آژانس خبری عکس اروپا: «شورای ملی مقاومت ایران در بروکسل تظاهراتی را برگزار کرد. در مقابل مقر اتحادیه اروپا ایرانیان با پرچم و بنرهایی که در دست داشتند، علیه رژیم ایران تظاهرات کردند. این تظاهرات توسط شورای ملی مقاومت ایران در حمایت از مردم ایران در مبارزه‌شان برای آزادی و دموکراسی در ایران برگزار شد.

هزاران تظاهرکننده ایرانی در پایتخت بلژیکواقدامات تروریستی رژیم ایران را محکوم کردند -ایلاف -۱۶ژوئن۲۰۱۹

مریم رجوی اتحادیه اروپا را به گنجاندن سپاه پاسداران
و وزارت اطلاعات رژیم ایران در لیست گروههای تروریستی
و اخراج مزدوران این رژیم از کشورهای اروپایی فراخواند


ایلاف -۱۶ژوئن ۲۰۱۹(۲۶خرداد): درحالیکه هزاران تظاهرکننده ایرانی در پایتخت بلژیک اقدامات تروریستی رژیم را محکوم کردند، خانم مریم رجوی در پیام خود انبوه تظاهر کنندگان را مخاطب قرار داد وگفت: رژیم پوسیده ولایت فقیه در محاصره یک جامعه به‌شدت معترض و به‌ستوه آمده است.
کار به آنجا رسیده که مانند اواخر رژیم شاه، نمایندگان مجلس ارتجاع، پشت سر هم در مجلس همین رژیم «زنگ خطر» را به صدا در می‌آورند و نسبت به فاجعه‌یی که در تقدیر رژیمشان است، هشدار می‌دهند..
وی افزود:‌ مردم ایران سرنگونی تمامیت رژیم را می‌خواهند، حال اگر کسی می‌تواند،‌ رفتار فاشیسم دینی و ولایت فقیه را تغییر بدهد، به شرط این‌که حقوق‌بشر و حق حاکمیت مردم ایران قربانی نشود، ما به‌غایت استقبال می‌کنیم.
خانم رجوی در پیام خود با اشاره به برخی کشورهای اروپایی که همچنان با تهران تعامل کرده و علیرغم خروج آمریکا از توافق هسته‌ای به آن ملتزم میباشند افزود:‌ محافل طرفدار همین رژیم و کسانی که در ادامه همین رژیم منفعت دارند، به بهانه نگرانی از وقوع جنگ، امتیاز دادن به‌رژیم و استمالت از قاتلان حاکم بر ایران را تبلیغ می‌کنند.
وی تاکید کرد: راهکار رژیم برای حفظ خودش در بحران مرگبار سرنگونی، شیطان‌سازی از مجاهدین و مقاومت ایران به‌عنوان خطر اصلی است که به تروریسم راه می‌برد. آنها می خواهند با شیطان‌سازی از مقاومت میز را طوری بچینند تا نتیجه گرفته شود که همین رژیم بهتر است و مردم ایران سزاوار همین رژیم هستند. باید به همین رژیم تن بدهند و بسوزند و بسازند.
ایلاف در ادامه می افزاید: خانم مریم رجوی خاطرنشان کرد: توطئه‌های تروریستی در کشورهای اروپایی و بمب‌گذاری رژیم در آلبانی و فرانسه،‌ همچنین دستگیری مزدوران و اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم و اخراج چهار دیپلمات-تروریست دیگر در یک‌سال گذشته،‌ اثبات افشاگریهای مکرر مقاومت ایران بود که سفارت‌خانه‌های این رژیم در اروپا مراکز طراحی و اجرای توطئه‌های جنایتکارانه است.
وی اتحادیه اروپا را فراخواند که دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران را به طور همه جانبه تحریم‌ کند و نام سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات این رژیم را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد. وی تاکید کرد، مزدوران بایستی محاکمه و مجازات و از کشورهای اروپایی اخراج شوند و سران این رژیم باید در دادگاه بین‌المللی پاسخگوی جنایت‌هایشان در حق مردم ایران و به‌ویژه قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷ باشند.