عبدالرضا مصری، عضو هیات مرگ در کرمانشاه، نایب رییس مجلس فاشیسم دینی میشود


سردمداران رژیم آخوندی مشتی پاسدار، شکنجه گر و دزد هستند

روز گذشته سردژخیم عبدالرضا مصری، عضو هیات مرگ در استان کرمانشاه در جریان قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷ نایب رییس مجلس فاشیسم دینی حاکم بر ایران شد.
مصری بین سال های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۵ که آخوند جنایتکار علی فلاحیان حاکم شرع کرمانشاه بود، در این استان سر بازجو و شکنجه گر بود. این سردژخیم مدتی جانشین دادستانی استان کردستان و مدتی دادیار در دادستانی کرمانشاه بوده و در شکنجه و اعدام بسیاری از زندانیان سیاسی نقش فعالی داشته است.
وی در جریان قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷ به عنوان نماینده دادستان انقلاب عضو کمیته مرگ در استان کرمانشاه بود و شمار زیادی از زندانیان سیاسی را روانه چوبه های دار کرد.
عبدالرضا مصری که به خاطر جنایت علیه بشریت باید در برابر عدالت قرار گیرد در سال ۱۳۸۵ وزیر رفاه و تامین اجتماعی و در سال ۱۳۸۸ به عنوان سفیر آخوندها در ونزوئلا منصوب شده بود.
در جریان جنگ گرگها در درون رژیم، در سالهای اخیر فاش شد که مدارک تحصیلی مصری مجعول است و پرونده های زیادی از اختلاس و فساد مالی در وزارتخانه رفاه و تامین اجتماعی داشته است.
در رژیم ولایت فقیه وزیر و سفیر و نماینده مجلس و استاندار و دیگر مقامات یا پاسدار هستند و یا شکنجه گر. اعضای مجلس آخوندها که رییس آن پاسدار و معاونش از مسئولین قتل عام است کارنامه سیاهی از سرکوب و شکنجه و اعدام، صدور تروریسم و بنیادگرایی و چپاول اموال مردم ایران را دارند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۶ خرداد ۱۳۹۸(۲۷ می۲۰۱۹)