رژیم آخوندی - ساخت گذرگاه در سوریه برای قاچاق سلاح و نفت

 

رژیم آخوندی در حال ساخت گذرگاهی در مرز سوریه است تا بتواند با خارج کردن سلاح و نفت تحریم‌های آمریکا را دور بزند.

فاکس نیوز گزارش داد: متخصصان می گویند رژیم ایران در حال ساخت گذرگاهی در مرز سوریه است که بتواند سلاح و نفت خارج کند. این گذرگاه مرزی به این رژیم ایران این امکان می‌دهد که بتواند دسترسی زمینی به سوریه، بیروت و دریای مدیترانه داشته باشد.
فاکس نیوز افزود: بر اساس منابع اطلاعاتی غربی، عکسهای ماهواره‌ای جدید نشان می‌دهد که رژیم ایران با ساخت یک گذرگاه در مرز سوریه-عراق، یک مسیر زمینی مناسب را از ایران به لبنان باز می‌کند تا بتواند با خارج کردن سلاح و نفت تحریم‌های آمریکا را دور بزند.
عکسهای تهیه شده توسط فاکس‌ نیوز که اوایل هفته گرفته شده‌اند، یک ساختار سازی جدید در گذرگاه آلبوکمال القایم را نشان می‌دهد.
بر اساس تحلیلگران ISI (شرکت عکس ماهواره‌ای با کیفیت بالا)، که اطلاعات ماهواره‌ای را دریافت می‌کنند، مرزی که در حال حاضر وجود دارد تخریب شده و بسته است و رژیم ایران به طور گسترده‌ای در حال اقدام است تا یک گذرگاه جدید ایجاد نماید. این محل تحت کنترل نیروهای شبه‌نظامی طرفدار رژیم ایران است.
منابع منطقه‌ای و غربی گفتند که رژیم ایران طراحی می‌کند تا از این مسیر جدید برای عملیات قاچاق، شامل وارد کردن سلاح و نفت، برای دور زدن تحریم‌های ایالات متحده استفاده کنند.