رودی جولیانی: هرچه فشار بر رژیم ایران بیشتر باشد، سریعتر به سوی یک رژیم جدید پیش می رویم

 

رودی جولیانی در مصاحبه با یورو نیوز گفت: هرچه فشار بر رژیم ایران بیشتر باشد، سریعتر به سوی یک رژیم جدید پیش می رویم؛ رژیمی که به فکر مردم ایران خواهد بود و قطعا آزار زنان را متوقف می کند.

یورنیوز ۳۱اردیبهشت ماه گزارش داد: رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ از کارنامه رئیس جمهوری آمریکا دفاع کرد و باراک اوباما را بدترین رئیس‌جمهوری ایالات متحده در طول عمرش خواند.
آقای جولیانی از مخالفان سرسخت برجام بوده است و از اینکه دونالد ترامپ توانسته رژیم ایران را «منزوی کند» استقبال می‌کند. وی بر این باور است که «هر چه فشار بر رژیم ایران بیشتر باشد، سریعتر به سوی یک رژیم جدید پیش می‌رویم.»
شهردارپیشین نیویورک تأکید کرد، واقعیت این است که رژیم ایران یک مورد عجیب و وحشتناک است. این رژیم دین اسلام را تحریف و تخریب و به یک دگماتیسم سیاسی تبدیل کرده است.
جولیانی با انتقاد از مماشات اوباما با دیکتاتوری تروریستی آخوندها گفت: ما رئیس جمهوری ضعیفی داشتیم که عقایدی عجیب در باره خاورمیانه داشت. او به رژیم ایران قراردادی داد که ظرف ۱۰ تا ۱۴ سال آینده به قدرت اتمی دست یابد. حتی تصور اینکه چنین رژیمی که حامی اصلی تررویسم است به سلاح هسته ای دست پیدا کند غیرقابل پذیرش است.
جولیانی گفت: همه موافقند که رژیم ایران بزرگترین حکومت حامی تروریسم است. پس چرا باید با آنها تجارت کرد؟ چرا باید حکومتی تجارت کرد که به زنان احترام نمی گذارد. چرا شما در اروپا با حکومتی تجارت می کنید که در مداخله درعراق شروع به کشتن آمریکایی ها کرد. چطور با کشوری تجارت می کنید که میلیون ها نفر از مردم ایران را کشته است.
وی افزود: به نظرمن ترامپ به طور چشمگیری به منزوی کردن رژیم ایران کمک کرده و از منظر اقتصادی این رژیم را شکست داده است. صحبت در باره جنگ به این دلیل مطرح شد که تهدیدهایی جدی وجود داشت.
جولیانی اضافه کرد: من فکر می کنم هرچه فشار بر رژیم ایران بیشتر باشد سریعتر به سوی یک رژیم جدید پیش میرویم. رژیمی که به فکر مردم ایران خواهد بود و قطعا آزار زنان را متوقف می کند.

رودی جولیانی- هرچه فشار به رژیم بیشتر باشد سریعتر پیش می رویم from Simay Azadi on Vimeo.