ترس و وحشت در ولایت خامنه ای به دنبال اعزام ناو هواپیمابر آمریکا به منطقه

 

آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، به ترس و لرز سرکردگان حکومت آخوندی به دنبال اعزام ناو هواپیمابر و رزمناوها و هواپیماهای جنگی آمریکا، اذعان کرد.

وی گفت:‌ «در شرایطی که ما امروز داریم بسر می‌بریم آمریکا در مقابله با ما وارد فاز جدیدی شده است و به تعبیر مقام  رهبری آرایش جنگی گرفته در این فشار بیرحمانه اقتصادی ما را آن‌قدر بهم بمالد که ما تسلیم آمریکا بشویم.
اما عامل دومی که آمریکا برای تسلیم ما در نظر گرفته است ایجاد رعب و ترس است و مهم این است که ما نترسیم ما نه از فشار اقتصادی‌اش هراس داشته باشیم نه از این عربده‌کشیهای در فضای مجازی‌اش بترسیم چون او فقط می‌خواهد کاری بکند ما وحشت بکنیم اراده مون سست بشود او اراده ما سست شد تسلیم بشویم در مقابل او و تسلیم شدن در مقابل او یعنی تسلیم بشویم در مقابل نابودی خودمان، شما گاهی از اوقات دیدید یک گربه‌ای از یک موشی تعقیب می‌کند این موش همین قدر که چشمش به گربه افتاد و قیافه گربه در دل او ایجاد وحشت کرد حتی سر یک قدمی لانه‌اش میخکوب روی زمین می‌ایستد تا گربه بیاید و او را طعمه خودش قرار بدهد رفتار آمریکا با ما اینجوری است الان هی می‌گویند مذاکره با آمریکا مذاکره با آمریکا، سر چی؟ سر چی مذاکره کنیم؟ یعنی آمریکا میگه دیگه موشک نسازید موشکها را هم که ساختید جمع کنید.
یعنی من بیایم با یک طعمه با یک حرکت شما را نابود کنم کنم نظام تون از بین ببرم می‌گویند یک سگ تازی از یک آهو تعقیب می‌کرد هر چی می‌دوید به این آهو نمی‌رسید آهو برگشت به سگ تازی گفت هر چقدر تو بدوی به من نمیرسی به‌خاطر این‌که تو میدوی یک شکار بگیری تو دنبال شکار میدوی من دنبال جانم میدوم تو به من نمیرسی، آمریکا به ما نمیرسه در درجه اول باید عزیزان مسئول ما نترسند وحشت نکنند نسبت به کارشون نسبت به مدیریت شون سست نشوند».