زوزه های وحشت در جمعه بازارهای ولایت، به دنبال نقل و انتقالات نظامی آمریکا

 

به دنبال خودزنی رژیم خروج آمریکا از برجام و ممنوعیت فروش اورانیوم غنی‌شده و آب سنگین، که با نقل و انتقالات نظامی آمریکا به منطقه در واکنش به توطئه های ترویستی رژیم همزمان شده است، جمعه بازارهای ولایت فقیه، صحنه ترس و وحشت نظام از تحولات کنونی بود.

آخوند نور مفیدی امام جمعه رژیم در گلستان ۲۰ اردیبهشت ۹۸
در این مقطعی که روی ملت ایران فشار زیاد شده بله فشار واقعاً هم زیاد شده می‌خواهد سو استفاده کند می‌خواهد بهره‌برداری کند می‌خواهد فریب بده ملت ایران را می‌خواهد ملت ایران را به شورش وادارد علیه نظام مقدس اسلامی، این فکر را توی ملت ایران تقویت کنند که بابا با آمریکا نمیشه جنگید چه کار داریم آخه ما با آمریکاییها درگیر کنیم خودمان را که بعضی‌ها این حرفها را می‌زنند اما آیا این حرف درست است؟

آخوند حسن عاملی امام جمعه خامنه‌ای در اردبیل ۲۰ اردیبهشت ۹۸
آنها به طور مدام قطعنامه می‌دادند ما هم سرمان را کج کده و تماشا می‌کردیم. آنها یقین پیدا کرده بودند که ما در وضعیت ناچاری و بن‌بست قرار داریم و کاری از دستمان برنمی‌آید. لذا این به آن میگفت بزن، اون به این میگفت، بزن [آمریکا به اروپا و اروپا به آمریکا]. به چنین توهمی افتاده بودند که کار ما به آخر رسیده مخصوصا(مجاهدین) که (ازطریق) پمپئو و بولتون به ترامپ مشورت می‌دادند که ایران در اثر این کارها در آستانه متلاشی شدن است.
اگر به حرفهای ترامپ گوش بدهید می فهمید چه می گویم.
 
آخوند عمادی امام جمعه رژیم در خرم‌آباد ۲۰ اردیبهشت ۹۸
آمریکا با خروج از برجام هر گونه تهدید و تحریمی که در نظر داشت انجام داد شما ببینید خودشون اعلام کردند که ما تاکنون هزار نفر یا مؤسسات ایرانی را تحریم کردیم. اروپایی‌ها هم در مقام عمل کاری انجام ندادند گرچه حرف زدند ولی کاری انجام ندادند با آمریکاییها همراهی کردند. دولتمردان آمریکا با این فشارها با این تحریم‌ها دو هدف را دنبال می‌کنند اول هدف فروپاشی اقتصاد ایران است رئیس‌جمهوری آمریکا برگشت گفت بله ما اقتصاد ایران را نابود می‌کنیم این هدف اولشون
هدف دومشون این است که جلوی نفوذ منطقه‌یی و بین‌المللی ایران را بگیرند. امروز آمریکا در این جنگ اقتصادی سیاست تهاجمی و آرایش جبهه‌ای گرفته است.

آخوند آل هاشم امام جمعه رژیم در تبریزـ ۲۰ اردیبهشت ۹۸
در عین‌حال که آغازگر هیچ جنگی نبوده و نخواهیم بود اما به کشورهای طرف برجام پیغام می‌دهیم که اگر این اقدام ما را بهانه‌ای برای ارسال پرونده ایران به شورای امنیت قرار دهند با اقدام فوری جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد. ما از برجام خارج نشده‌ایم اما نمی‌شود برجامی باشد که ما هزینه‌اش را پرداخت کنیم و اجازه نخواهیم داد که برجام به توافق برد باخت تبدیل شود.

آخوند دژکام امام جمعه رژیم در شیراز ۲۰ اردیبهشت ۹۸
برجام دو و سه و چهار برایتان توی فکرش هستند می‌خواهند بگویند موشکها را هم کنار بگذارید چه چه چه و نهایتاً جمهوری اسلامی هم ببوسید بگذارید کنار.