کاخ سفید:‌ آمریکا سختگیرانه‌ترین تحریم‌ها را علیه رژیم ایران اعمال می‌کند

 

در پی اعلام تحریمهای جدید رئیس جمهور آمریکا علیه رژیم آخوندی در بخشهای فلزات در سالگرد خروج از برجام، کاخ سفید فهرستی از فاکتهای مربوط به این تحریمها و استراتژی فشار حداکثر ترامپ پس از خروج از توافق اتمی را منتشر کرد.

در پی اعلام تحریمهای جدید ایالات متحده علیه رژیم آخوندی در بخشهای فلزات، کاخ سفید با انتشار فهرستی از فاکتها اعلام کرد:
-یک سال بعد از خارج شدن از توافقنامه هسته ای با رژیم ایران، رئیس جمهور دونالد ترامپ به مورد حسابرسی قرار دادن رژیم ایران بخاطر فعالیت شرورانه اش ادامه میدهد و تحریمهای بیشتری را بر بخشهای فلزات ایران اعمال میکند. این تحریمها علیه بخشهای آهن، فولاد، آلومینیوم و مس در ایران اعمال میشود.
-ایالات متحده با این اقدام تاکنون تحریمهایی را علیه سه فقره از صادرات اصلی رژیم ایران، نفت، پتروشیمی و فلزات، اعمال کرده است.

دولت ‌آمریکا سختگیرانه ترین تحریمها را علیه رژیم ایران اعمال میکند چرا که این رژیم کماکان درگیر فعالیت‌های مخرب و بی‌ثبات کننده است، جاه طلبی‌های هسته‌ای خود را حفظ کرده و به توسعه قابلیت‌های موشک بالستیک خود و حمایت از تروریسم ادامه میدهد.
ایالات متحده به نحوی تهاجمی تحریم‌ها را اعمال خواهد کرد و کسانی که در ارتباط با رژیم ایران به فعالیت‌های مشمول تحریم ادامه میدهند با عواقب جدی روبرو خواهند شد.

توافقنامه اتمی با رژیم ایران یک توافقنامه فاجعه بار بود که در پایان دادن به برنامه هسته ای رژیم ایران و طیف کاملی از فعالیت شرورانه رژیم شکست خورده است. رئیس جمهور ترامپ در کارزار حداکثر فشار یک استراتژی اتخاذ کرد برای اینکه با تمامیت فعالیت‌های شرورانه رژیم ایران برخورد کند و تضمین کند که این رژیم هرگز نتواند تسلیحات هسته ای بسازد. ترامپ تحریم‌های اتمی را که مطابق برجام برداشته شده بودند مجدداً برقرار کرد و به معافیت‌های قبلی تحریمهای نفتی رژیم ایران پایان داد با این هدف که صادرات نفت رژیم ایران را به صفر برساند و رژیم را از منبع اصلی درآمد خود محروم کند.

دولت آمریکا سپاه پاسداران رژیم ایران را بعنوان یک سازمان تروریست خارجی لیست گذاری کرد و منابعی که سپاه برای کارزار تروریستی جهانی خود استفاده میکند را بیشتر هدف قرار داد.
این کارزار حداکثر فشار کارایی دارد از ماه مه ۲۰۱۸ تاکنون رژیم را از دسترسی مستقیم به بیش از ۱۰ میلیارد دلار درآمد نفتی محروم کرده است.
دولت ترامپ به اعمال حداکثر فشار به رژیم ایران ادامه خواهد داد تا زمانی که سران آن رفتار مخرب خود را تغییر بدهند و به میز مذاکره برگردند.