اعتراف به بریدگی وزرای نظام در بحران اقتصادی در مجلس ارتجاع

 

قیمت دلار روز سه شنبه نیز بالا رفت و تا ۱۵۴۰۰ تومان بفروش رسید.

ارزش هر یورو نیز با بیش از ششتصد تومان افزایش به ۱۷۲۳۰ تومان رسید. روز گذشته هر یورو تا ۱۶۶۰۰ تومان فروخته میشد. ‌از پنجشنبه گذشته تا روز سه شنبه حدود ۱۴۰۰ تومان به قیمت هر دلار اضافه شده است و ارزش پول بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است.
هر سکه طلا نیز روز سه شنبه تا ۵ میلیون و ۱۵۱ هزارتومان بفروش رسید.

نقوی حسینی، عضو کمیسیون مجلس رژیم به وارفتگی در رأس رژیم و ناتوانی در اداره امور توسط دولت آخوند روحانی اعتراف کرد و هشدار داد که گران کردن بنزین آتش زدن به خرمن نارضایتی هاست.

وی گفت:«بگذارید بدون تعارف عرض بکنم آقای رئیس‌جمهور بعضی از وزرای شما بریده اند و در شرایط خدمتگذاری در جنگ اقتصادی نیستند وقتی وزیری خودش اعلام میکنه که من قادر به اداره وزارتخانه نیستم یا در اداره این وزارتخانه مشکل دارم بنابراین نباید توقع داشت او بتوانه در این شرایط خدمت بکند. انصافاً بعضی از وزرا در صحنه شرایط فعلی نیستند. بازار آشفته لجام گسیخته نمی‌تواند در شرایط جنگ اقتصادی پاسخگوی مردم باشد امروز صحبت از گران شدن بنزین شد به‌هیچ‌وجه نباید زیر بار چنین گران شدنی حرکت کنیم. گران شدن بنزین یعنی آتش زدن به خرمن نارضایتی ها و ایجاد موج دوم گرانی ها که بازار آشفته و غیرقابل کنترل در حال حاضر با اون روبرو هست».