استقرار ناو هوایپمابر آبراهام لینکلن و بمب افکن های آمریکا در خاورمیانه برای مقابله با رژیم

 

جان بولتون: امریکا درحال استقرار گروه ضربت ناو هوایپمابر در خاورمیانه است

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا طی بیانیه یی اعلام کرد:‌ در پاسخ به شماری از علائم و هشدارهای دردسرساز و تشدیدشونده، آمریکا گروه ضربت ناو هواپیمابر یو.اس.اس آبراهام لینکلن و یک نیروی ویژه بمب افکن را برای فرماندهی مرکزی منطقه اعزام می کند تا پیامی غیرقابل انکار به رژیم ایران بدهد مبنی بر اینکه هرگونه حمله به منافع آمریکا یا متحدانش با نیروی بی امان مواجه خواهد شد. آمریکا بدنبال جنگ با رژیم ایران نیست اما ما بطور کامل آماده ایم تا به هرگونه حمله از طرف نیروی نیابتی، سپاه پاسداران یا نیروی منظم رژیم ایران پاسخ بدهیم.

وال‌استریت ژورنال: آمریکا جهت هشدار به رژیم ایران نیروی نظامی در خاورمیانه مستقر می‌کند
وال‌استریت ژورنال نوشت:‌ چندین مقام آمریکا گفتند این کشور یک ناوهواپیمابر و تعدادی بمب‌افکن در خاورمیانه مستقر خواهد کرد تا نقش بازدارندگی در مقابل رژیم ایران داشته باشند. این اقدام براساس اطلاعات جدیدی انجام می شود، که نشان میدهد منافع متحدان آمریکا و نیروهای آمریکایی میتواند مورد آسیب قرار گیرد.
این اقدام بدنبال گفتگوهای مقامات سطح بالا طی روزهای آخر هفته انجام میشود و استقرار نیروی نظامی قابل توجه در منطقه‌ یی به حساب می‌آید که آمریکا در حال کاهش نیرو در آن بود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس: استقرار نیروهای آمریکا در منطقه برای حمله احتمالی
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: یک مقام دفاع آمریکا گفت تصمیم کاخ سفید برای اعزام یک ناو هواپیمابر و سایر امکانات نظامی بدنبال علائمی است مبنی بر این که این رژیم و نیروهای دست نشانده آن آماده می شوند تا به نیروهای آمریکا در منطقه حمله احتمالی بکنند. وی که خواست نامش فاش نشود افزود:‌ پنتاگون تایید کرده است که این نیرو را مستقر کند و اینکه نیروهای آمریکا در دریا و روی زمین گمان می رود که اهداف بالقوه باشند.

سایت اکسیوس: اقدامات بعدی ترامپ به شکست کشاندن اقتصاد ایران است
سایت اکسیوس نوشت دو مقام ارشد دولت آمریکا که خواستند نامشان فاش نشود گفتند، دولت ترامپ در نظر دارد بخش جدیدی از اقتصاد ایران را با تحریم های مهم جدیدی این هفته هدف قرار دهد. این دو مقام گفتند این تحریمها در بخش انرژی نخواهد بود. وال استریت ژورنال هفته گذشته گزارش کرد انتظار می‌رود دولت ترامپ تحریم‌هایی علیه صنعت پتروشیمی ایران نیز اعمال کند.
این منبع افزود: دولت آمریکا احتمالاً موج جدید تحریم ها را روز چهارشنبه اعلام کند که اولین سالگرد بیرون کشیدن دونالد ترامپ از توافق اتمی است.

هیل:‌ دونالد ترامپ روز چهارشنبه تحریم‌های جدیدی علیه رژیم اعلام می کند
هیل نشریه کنگره آمریکا امروز نوشت: انتظار میرود دولت دونالد ترامپ در هفته آتی تحریم‌های جدیدی علیه رژیم ایران اعمال خواهد کرد. گفته میشود تحریم‌های جدید روز چهارشنبه اعلام و بطور قابل توجهی علیه بخش جدیدی از اقتصاد ایران اعمال خواهند شد...وال ستریت ژورنال هفته گذشته گزارش کرد انتظار می‌رود دولت ترامپ تحریم‌هایی علیه صنعت پتروشیمی ایران اعمال کند.