به کارگیری شبه‌نظامیان خارجی وابسته به سپاه پاسداران برای ارعاب در مناطق سیلزده

 

رژیم آخوندی که برای مقابله با فوران خشم مردم مناطق سیلزده شبه‌نظامیان خارجی وابسته به خودش را وارد صحنه کرده، اکنون با موجی از تنفر مردمی و بالا گرفتن بحران درونی رژیم مواجه شده است.

در روز پس از ورود شبه‌نظامیان عراقی موسوم به حشدالشعبی یا همان بسیجیان عراقی ساخته و پرداخته سپاه پاسداران به شهرهای خوزستان و به دنبال اعتراضات مردم اهواز علیه حضور پاسدار جنایتکار نقدی سرکرده قبلی بسیج خامنه ای، خبرگزاری حکومتی ایسنا عکس هایی از ورود واحدهای مهندسی حشد الشعبی عراقی به خاک ایران منتشر کرد و این موضوع به بحرانی در درون رژیم تبدیل شد.
یک رسانه حکومتی تحت عنوان «راه صدای مجاهدین در خبرگزاریهای (حکومتی)» نوشت: درحالی که حشدالشعبی درحال خدمت رسانی به مناطق سیل زده ایران هستند؛ اما خبرگزاری(های داخلی) با انتشار تصویری ناقص، ارسال واحدهای مهندسی حشدالشعبی برای مقابله با سیل در ایران را با هدف جلوگیری از ورود سیل به عراق اعلام کرد!.

خبر دیگری حاکیست که حکومت آخوندی شبه‌نظامیان و عوامل مزدورش از اتباع افغانستان را که توسط نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران استخدام شده‌اند، برای کنترل اوضاع به مناطق سیلزده اعزام کرده است.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران نوشت: نخستین گروه از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج لشکر ضد فاطمیون چهارشنبه، از مشهد و تهران عازم پلدختر شدند.

این درحالیست که مردم وجوانان و حتی کودکان مناطق سیلزده در لرستان وخوزستان وسایر نقاط کشور، خود به همیاری برخاسته و به ایجادسیلبند و کمک رسانی مشغولند، و سپاه پاسداران که بخش عمده ماشین آلات و امکانات مهندسی یا قایقها و هلیکوپترهای متعلق به مردم محروم ایران را در اختیار دارد، از قراردان آن در اختیار مردم سیلزده خود داری میکند و حضور نمایشی و سرکوبگرانه سرکردگان سپاه پاسداران و شبه نظامیان وابسته به آن، خشم مردم این مناطق را بر می انگیزند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه یی درباره اقدامات سرکوبگرانه و استقرار حشد الشعبی و دیگر نیروهای مزدور در مناطق سیلزده اعلام کرد: در حالیکه سیل ویرانگر مناطق بیشتری از کشور مانند خراسان، هرمزگان و کرمان و دیگر استانهای کشور را در بر میگیرد، فاشیسم دینی حاکم بر ایران بجای کمک رسانی به سیلزدگان به اقدامات سرکوبگرانه علیه مردم این مناطق و جلوگیری از اعتراضات مردمی مبادرت کرده است.
در همین رابطه پاسدار سرهنگ شاهین حسنوند اعلام کرد در استان خوزستان ۲۴ نفر به اتهام مسخره «پخش شایعات مربوط به سیل» دستگیر شدند.
از سوی دیگر در روزهای اخیر رژیم آخوندی شمار زیادی از شبه نظامیان وابسته به نیروی تروریستی قدس در عراق موسوم به حشدالشعبی را به بهانه توزیع کمک به سیل زدگان با سلاح و خودروهای زرهی به اهواز و دیگر نقاط خوزستان منتقل کرده است تا مردم معترض را سرکوب کنند.
این اطلاعیه می افزاید: رسانه های حکومتی برای سرپوش گذاشتن بر فضاحت حضور گسترده حشدالشعبی در مناطق سیلزده، به یک توجیه مسخره روی آورده و نوشتند این نیروها در هماهنگی با رژیم آخوندی برای حفاظت از عراق به خصوص شهر عماره در مقابل سیل به خوزستان رفته اند!.
علاوه بر این بنا به گزارش رسانه های حکومتی یک گروه دیگر از مزدوران عراقی نیروی قدس «با بیش از ۱۰۰ خودروی سبک و سنگین، از مرز مهران وارد خاک ایران» شده اند.
از سوی دیگر شبه نظامیان نیروی تروریستی قدس از اتباع افغانستان و پاکستان در برخی از مناطق سیل زده مانند لرستان مستقر شده اند.
پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده جنایتکار نیروی قدس برای نظارت بر این اقدامات سرکوبگرانه شخصا به مناطق سیلزده رفته است.