غیظ حکومت آخوندی از تصویب قطعنامه تمدید ماموریت گزارشگر ویژه برای نقض حقوق بشر در ایران


به دنبال تصویب قطعنامه تمدید ماموریت گزارشگر ویژه توسط شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، جواد لاریجانی گماشته خامنه‌ای در دستگاه قضایی رژیم برای توجیه شکنجه و اعدام، در بیانیه‌ای غیظ ولی فقیه ارتجاع و آخوند جلاد ابراهیم رئیسی را از این قطعنامه برملا کرد.

وی درسوزنامه یی تحت عنوان دجالگرانه «ستاد حقوق‌بشر» نوشت: جمهوری اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام شورای حقوق بشر سازمان ملل با صراحت اعلام می کند که پرده از روی این توطئه ها برمی دارد و چهره های نفاق و دشمنی که زیر نقاب دفاع از حقوق بشر پنهان شده اند برای مردم جهان آشکار خواهد نمود.
بیانیه دستگاه جنایتکار قضایی رژیم به ویژه از افشای جهانی جنایات رژیم توسط مجاهدین به سوز و گداز پرداخته و می افزاید: «گزارشگر نمی تواند با تروریستها همکاری نماید و از آن بدتر پوشش حقوق بشری تهیه کند،.. تعیین گزارشگر ویژه برای (نظام ما) آشکارا اقدامی ناموجه، نامشروع و سیاسی است».
جواد لاریجانی در بیانیه خود به نحوه مسخره یی ر‌ژیم قتل عام و رکورد دار جهانی اعدام را بزرگترین دموکراسی توصیف کرد ودر منتهای سخافت نوشت: جمهوری اسلامی بزرگترین و پیشرفته ترین دموکراسی غرب آسیا و جهان می باشد!!.

شایان ذکر است، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در روز اول فروردین قطعنامه تمدید ماموریت گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد. در این قطعامه توسط ۳۴ کشور از جمله آلبانی، استرالیا، اتریش، آلمان، ایتالیا، بلژیک، فرانسه، نروژ و لهستان به چهلمین اجلاس شورای حقوق بشر ارائه شده، به رژیم آخوندی فراخوان میدهد که با گزارشگر ویژه همکاری کامل را مبذول بدارد و اجازه دسترسی و دیدار از کشور را بدهد و همه اطلاعات ضروری برای ممکن کردن انجام مأموریت را ارائه دهد. این قطعنامه هم‌چنین از دبیر کل سازمان ملل درخواست میکند که به گزارشگر ویژه منابع ضروری برای انجام مأموریت را بدهد.