هشدارهای هراسان سرکردگان نظام درمورد بحران حاکمیت برسر اف ای تی اف، و وضعیت انفجاری جامعه

 

نمایش مبتذل هماهنگی در خلافت پوسیده و بحرانزده آخوندی درحالیست، که سرکردگان هر دو باند حاکمیت نسبت به شدت جنگ و جدال درونی و پیامدهای برملاشدن فساد حکومتی و بحران اقتصادی هشدار می دهند.

شکست برجام و بحران قبول یا رد لوایح FATF همراه با بحرانهای اقتصادی اجتماعی جامعه را در وضعیت انفجاری قرار داده و هشدارهای هراس‌آلود سرکردگان و رسانه های حکومتی را بر انگیخته است.

واعظی رئیس دفتر روحانی گفت: «مهم‌ترین هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن حکومت، افزایش اختلافات داخل کشور، مأیوس شدن مردم است که در نهایت می‌تواند به جدایی مردم از نظام منتهی شود». وی خطاب به باند رقیب افزود: «دولت بر این عقیده است هر صدایی که باعث ایجاد شکاف در کشور بویژه در حاکمیت شود، بازی کردن در زمین دشمن است. فرق هم نمی‌کند چه کسی باشد».(فرارو – ۱۸اسفند۹۷)
جهانگیری معاون اول روحانی هم نسبت به پیامد کشمکش‌های درونی نظام هشدار داد و گفت: «آن چیزی که نگران کننده است تخریب دولت در شرایط جنگ اقتصادی است، تخریب روحیه و تهدید مدیران دولت در این شرایط ناشایست و نادرست است».(سایت انتخاب – ۱۸ اسفند۹۷)
مصطفی هاشمی طبا نیزگفت: «اصولگرایان کمر به نابودی روحانی بسته اند؛ نطق می‌کنند، بیانیه می‌دهند، طومار می‌نویسند و پلاکارد دستشان ‏می‌گیرند تا دولت را پایین بکشند». وی افزود:«شرایط سخت است. خیلی سخت، به قدری سخت که هیچ کس حق ندارد، حتی کوچکترین ‏اشتباه یا کوتاهی داشته باشد».‏ (سایت انتخاب – ۱۸ اسفند۹۷)
صالحی معاون روحانی و رییس سازمان انرژی اتمی رژیم هم هشدار داد «تفرقه دراین شرایط برای ما سم است».(عصرایران – ۱۸ اسفند۹۷)
در این حال حسن رسولی یک کارگزار باند روحانی با بیان اینکه«شرایط اقتصادی و معیشتی جامعه سخت و طاقت‌فرسا شده و صدای اعتراض مردم به انحای مختلف شنیده می‌شود».ابراز نگرانی کرد که « نارضایتی عمومی زمینه‌ای است برای کاهش امید به آینده، پایین بودن ضریب اعتماد و سرمایه اجتماعی».(روزنامه آرمان – ۱۹ اسفند۹۷)
و کمال الدین پیر موذن عضو سابق مجلس ارتجاع همسو با باند روحانی، برملاشدن فسادهای حکومتی درجریان جنگ گرگها را خطرناک دانست و گفت:«وقتی تبعیض و فساد و تباهی هم‌آغوش شدند، شتاب در کاهش اقتدار، محصول آن است».وی افزود:«بی‌توجهی به ویژه در موضوعات روز مطروحه باعث شکاف بین رابطه ملت و دولت گردیده و به صلاح ملک و ملت و دولت نیست».( روزنامه آرمان – ۱۹ اسفند۹۷)