خط و نشان کشیدن خامنه ای برای حوزه ها، تشنجات حوزه توسط عوامل خامنه ای

 

درحالیکه تجمعات بسیجیان خامنه ای در حوزه قم وحملات آنها به باند رقیب، هفته گذشته هشدار برخی از آخوندهای حکومتی از جمله ناصرمکارم را به دنبال داشته است، آخوند جوادی آملی نیز با اشاره تلویحی به تشنجات در حوزه و رویگردانی عمومی از نظام، هشدار داد: مادامی که مردم در صحنه نباشند شکست قطعی است.

ازسوی دیگر، سایت خامنه ای اظهارات ولی فقیه ارتجاع را در دیدار با شماری از آخوندها منتشر کرد که طی آن می گوید آخوندها اگر معتقد به نظام نباشند به درد نمی‌خورند.
برخی از محافل حاشیه نظام، این اظهارات خامنه ای را مشابه حرفهای شاه در مرحله پایانی رژیم سابق تفسیر کرده اند که هرکس را که باوی زاویه داشت او را حذف می کرد و می گفت اگر کسی در حزب واحد و سرسپرده او نباشد، بدرد رژیمش نمی‌خورد.

سایت خامنه ای: «جهت گیری انقلابی. طلبه ی ما، استاد ما، فاضل ما، عالم ما، مرجع ما اگر چنانچه معتقد به این تحوّل عظیمی که اسمش انقلاب است، بود، به درد این کشور خواهد خورد. اگر معتقد به این نبود، به درد کشور نمیخورد، به درد جمهوری اسلامی نمیخورد؛ باید معتقد باشد. اینکه بنده میگویم حوزهی انقلابی، معنایش این نیست که حالا حتماً در مثلاً فلانجا شعار [بدهد]؛ حالا یک وقت لازم هم باشد، شعار هم باید داد».