تشدید بحران درونی رژیم در پی برپایی تظاهرات ایرانیان در پاریس

 

برپایی تظاهرات در پاریس و کنفرانس مقاومت ایران در بروکسل بحران درونی رژیم را تشدید کرد و یک رسانه‌ سپاه پاسداران وزارت خارجه دولت آخوند روحانی به خاطر تشکیل چنین کنفرانسهایی مورد حمله قرار داد.

سپاه پاسداران نوشت: روز دوشنبه ۱۵ بهمن، کنفرانسی در بروکسل به منظور بررسی «تهدیدات تروریسم دولتی ایران»! توسط مقامات پیشین و کارشناسان مبارزه با تروریسم، با حمایت بلژیک و با حضور چهره‌های امنیتی غربی برگزار شد.
این منبع افزود: شرکت‌کنندگان کنفرانس؛ لوئیس فری؛ رئیس‌سابق اف‌بی‌آی، جولیو ترتزی؛ وزیر خارجه سابق ایتالیا، آلخو کوادراس؛ رئیس‌کمیته جهانی «در جست‌وجوی عدالت»، ایو بونه؛ رئیس‌سابق دستگاه اطلاعاتی فرانسه، کلود مونکیه؛ از «مرکز امنیت و استراتژیک اروپایی» و فرزین هاشمی؛ از (مجاهدین) بودند.
این رسانه سپاه پاسداران افزود: روز جمعه نیز تظاهرات (مجاهدین) در پاریس با حمایت فرانسه و حضور تعدادی از چهره‌های سیاسی فرانسوی، برگزار شد.
سپاه پاسداران با سوزوگداز از ناتوانی حکومت آخوندی برای جلوگیری از فعالیتهای مجاهدین، نوشت: وزارت خارجه تاکنون هیچ واکنشی نسبت به برگزاری این نشست در بلژیک نشان نداده و حتی سفیر این کشور در تهران هم احضار نشده (و) از کشور برگزارکننده نشستی که دولت (جمهوری اسلامی) را رسماً «تروریست» نامید، انتقاد نکرده‌اند.