غیظ و سوزش سرکرده های رژیم نسبت به مجاهدین در نمایشهای ورشکسته ۲۲ بهمن

جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور ارتجاع که درشیراز صحنه گردان نمایش ورشکسته حکومتی ۲۲ بهمن رژیم بود، با غیظ و سوزش بسیار از هلاکت۱۷هزار مهره و جلاد استبداد مذهبی واین که رژیم غاصب و سارق انقلاب با بزرگترین مقاومتهای تاریخ روبه روشده، از بحرانهای گریبانگیر نظام و تمرکز جهانی علیه جنگ افروزی و تروریسم رژیم آخوندی، ابرار وحشت کرد.

وی گفت: آمریکایی ها با صراحت اعلام کردند که ما جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ملت ایران شروع کردیم آمریکایی ها در این چهل سال ترور کردند بزرگترین ترورهای تاریخ در ایران در یک مقطع زمانی کوتاه انجام گرفت ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم همان کسانی که اینها را شهید کردند امروز شدند مشاورین کاخ سفید حتی پررویی به جایی رسانده آقای ترامپ که بجای اینکه به سازمان اطلاعاتی خودش توجه بکند که میگه ایران در مسائل هسته ای تخلف نکرده به سازمان تروریستی ایران گوش میده میگه نه من اطلاعات دیگری دارم ایران تخلف کرده اینها شدند.
یک گروه تروریستی پیدا کردید در کنار خودتان اونوقت به ملت قهرمان ایران تهمت تروریسم میزنی؟!!!جنگ شما بر ملت ایران تحمیل کردید و امروز جنگ اقتصادی. میدانید نه اهل گزافه گویی هستم. اونچه که به جهت اجرایی برسم اعلام میکنم ملت ایران مردم عزیز ما، تحریمهایی که امریکا شروع کرده اعلام کردند که ما نفت ایران را به صفر میرسانیم خیلی آمریکایی ها تلاش کردند که جلوی صدور نفت ایران را بگیرند.

درنمایش ورشکسته حکومتی ۲۲بهمن در همدان،پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران خامنه‌ای، در سخنرانی خود، از هلاکت بیش از هجده هزار دژخیم سرکوبگر سوزو گداز کرد و وحشت زده از اینکه مجاهدین اپوزیسیون و نیروی پایدار نبرد با دیکتاتوری آخوندی هستند، گفت: سازمان جهنمی که دست آن به خون بیش از ۱۸ هزار شهید ملت ما آغشته هست، سازمانی که همین خانم مریم رجوی ... بعنوان ستون پنجم حزب بعث فرمان آتش علیه جغرافیای این کشور و این مردم را در عملیات مرصاد همین مریم رجوی صادر کرد. شما ببیند آمریکایی ها به چه دستاویزهایی روی آورده اند. اینها امروز شدند اپوزیسیون جمهوری اسلامی و مشاوران مورد اعتماد کاخ سفید برای برخورد با انقلاب اسلامی.

آخوند حاجی صادقی، نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران که در اصفهان سخنرانی می‌کرد با ابراز وحشت از خطر مجاهدین و شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی گفت: جبهه استکبار جبهه ای درست کرده به فرموده رهبر فرزانه مون جبه ای وسیع عظیم نامتجانس با قدرت تبلیغاتی بالا جبهه درست کرده که چکار کنه؟ در این جبهه عربستان را بهش نقش داده، رژیم اشغالگر رو نقش داده، کشورهای اروپایی را نقش داده به منافقین نقش داده، به بعضی از خودفروخته ها نقش داده مواظب باید باشید جبهه عظیم درست کرده دشمن در برابر این جبهه چه باید کرد؟.