جنون گاوی و دلهره سرنگونی در خلافت خامنه‌ای

 

 
باشگاه خبرنگاران سپاه پاسداران -۲۵ دی ۹۷ : سفر مریم رجوی همراه با هیئت آمریکایی به کابل برای احداث پایگاه نظامی مجاهدین در مرز‌های شرقی ایران آمریکا در توافقی راهبردی با افغانستان دولت این کشور را مجبور به پذیرش اعضای مجاهدین در خاک خودکرده است

آمریکا در توافقی راهبردی با افغانستان،دولت این کشور را مجبور به پذیرش اعضای مجاهدین در خاک خود کرده است

به دنبال زوزه‌های ترس وحشت در جمعه‌بازار ۲۱دی۹۷ درباره انتقال مجاهدین به عراق که طبق دستورالعمل بیت خامنه‌ای در شهرهای مختلف کشور بالا گرفت، باشگاه خبرنگاران سپاه پاسداران آخوندی در روز ۲۵دی با دلهره در یک خبر مجعول دیکته شده از بیت العنکبوت خامنه ای خبر دیگری را در رابطه با افغانستان سرهم بندی کرده و از سفر مریم رجوی همراه با یک هیأت امریکایی به کابل خبر داده و مینویسد: هدف از این سفر را ایجاد پایگاهی برای این گروهک تروریستی در نزدیکی مرز‌های شرقی ایران با کمک آمریکا می‌داند. مریم رجوی طی روز‌های آینده قرار است به منطقه «شیندند» هرات سفر کند و در ابتدا در این منطقه پایگاهی نظامی را تاسیس کرده و قسمتی از پایگاه آمریکایی‌ها را با تعدادی از نیرو‌های (مجاهدین) که چند سال قبل از بغداد به این منطقه آورده شده بودند، تحویل بگیرد.

دولت ترامپ در راستای اقدامات جدید ضد(نظام ایران) قرار است کمک‌های خود به (مجاهدین) را افزایش دهد و پایگاه‌های نظامی برای این (گروه) در کشور‌های همسایه ایران احداث کند. در این زمینه تاکنون رایزنی‌هایی با سران کشور‌های افغانستان و عراق صورت گرفته است. (مجاهدین) از این پایگاه‌ها برای نفوذ به ایران و انجام عملیات خرابکارانه استفاده خواهند کرد».

پیش از این روزنامه «الامه» پاکستان در مهر ماه سال ۹۱ گزارش داده بود که «نیرو‌های آمریکایی در افغانستان دو هزار عضو کلیدی سازمان مجاهدین خلق ایران را در منطقه شیندند استان هرات، تحت آموزش نظامی قرار داده و بر آن‌ها نظارت دارد».
آمریکا در توافقی راهبردی با افغانستان، دولت این کشور را مجبور به پذیرش اعضای (مجاهدین) در خاک خود کرده است.