هشدار خامنه ای در باره بالا گرفتن بحران در رأس نظام و چشم انداز قیام تحت عنوان «جنگ داخلی»

 

ولی‌فقیه ارتجاع وحشت‌زده از بحران‌های گریبان گیر نظام و خطر بالا گرفتن خیزش‌های مردمی، به سرکردگان امنیتی و بسیجیان سیلی خورده هشدار داد که ما نباید غافل بشویم.

خامنه‌ای گفت: ما نباید غافل بشیم ما نباید خواب برویم توصیه من به همه جوانها مون به همه مجموعه های گوناگون کشور به همه اصناف کشور به همه جریانهای سیاسی کشور این است که مراقب باشند به دشمن پهلو ندهند، مراقب باشند میدان را برای دشمن آماده نکنند، بیدار باشند اگر ما غافل باشیم ما خواب برویم همان دشمن ضعیف، زهر خودش رو خواهد ریخت... به مسئولین کشور هم توصیه می کنم تلاش شون رو مضاعف کنند، مراقب باشند فریب زبان بازی و ظاهر سازی دشمن رو نخورند ...

خامنه‌ای قویاً درباره بالا گرفتن بحران در داخل و در رأس نظام و چشم‌انداز قیام تحت عنوان «جنگ داخلی» به عوامل رژیم هشدار داد:«نقشه این‌ها این است که بلکه بتوانند به کمک تحریم و به کمک‌کارهای ضد امنیتی و این‌ها در جمهوری اسلامی در کشور عزیز ایرانی ما دودستگی و اختلاف و جنگ داخلی و مشکلات ایجاد کنند».

خلیفه ارتجاع درحالی‌که با دجالیت قیام مردم ایران را به‌حساب آمریکا می‌گذاشت، گفت: «اگرچه نقشه دشمن لو رفته است اما همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند. ممکن است قصد فریب داشته باشد تا برای سال ۹۷ جنجال کند اما مثلاً برای سال ۹۸ نقشه‌ای بکشد». 
تلویزیون رژیم گفت:‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به بیداری ملت ایران، مسئولان را به تلاش بیشتر توصیه کردند و افزودند: اگرچه نقشه‌ی دشمن لو رفته است اما همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند زیرا آمریکا، دشمنی خبیث و حیله‌گر است و ممکن است قصد فریب داشته باشد تا برای سال ۹۷، جنجال کند اما مثلاً برای سال ۹۸ نقشه‌ای بکشد.

به دنبال زبان‌درازی‌های ابلهانه جواد لاریجانی و محمود احمدی‌نژاد به فرانسه درباره ضرورت رعایت حقوق بشر و مدارا با تظاهرات و دستگیرشدگان در این کشور، خامنه‌ای در منتهای وقاحت آخوندی، از رسیدن طوفان به اروپا و فرانسه صحبت کرد که یادآور ادعای شاه در مورد جزیره ثبات در دوران پایانی است 
شبکه خبر رژیم روز چهارشنبه گفت: «رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران باید با بصیرت کامل، اوضاع را زیر نظر داشته باشد و موضع خود را مستحکم نگه دارد، افزودند: امروز در این دنیای طوفانی که طوفان آن به اروپا و فرانسه نیز رسیده است، ملت ایران به برکت اسلام در کشتی امن محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام قرارگرفته.»


اما در پشت پرده طعنه‌های پیاپی مقامات رژیم به فرانسه، چیز دیگری به چشم می‌خورد :
گزارشگر: شبکه دو رژیم گفت:‌ حالا در میان اعتراضات فرانسه برخی سوا لات در داخل کشور ما ایران برای عده‌ای ایجادشده اینکه مدعیان حمایت از معترضان کجا هستند؟