اعتصاب رانندگان کامیون، کارگران هفت تپه و کشاورزان اصفهان

 

هشتمین روز از چهارمین دور اعتصاب رانندگان کامیون، ‌چهارمین روز اعتصاب و اعتراض کارگران هفت‌تپه،‌تجمع و تحصن کشاورزان و حقابه داران خوراسگان 

روز پنجشنبه ۱۷ آبان ماه رانندگان کامیون و خودروهای سنگین چهارمین دور اعتصاب خود را ادامه داده به دلیل اعتصاب در جاده‌های بین‌شهری خبری از رفت‌وآمد کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین نیست.

اعتصاب در شهرهای بندرعباس، ملایر، مشهد، بیرجند، قائن و بندر موسوم به امام همچنان ادامه داشت.

‌چهارمین روز اعتصاب و اعتراض کارگران هفت‌تپه
کارگران نیشکر هفت‌تپه، از صبح پنجشنبه ۱۷ آبان ماه، چهارمین روز اعتراض و اعتصاب خود را به بلاتکلیفی مالکین شرکت و پرداخت نشدن مطالبات و دستمزدهایشان آغاز کردند. این کارگران زحمتکش همچنین خواستار پایان دادن به خصوصی‌سازی شرکت نیشکر هفت‌تپه هستند.

سخنان نماینده کارگران:‌امروز ما جمع شده‌ایم معنی آن شورای مستقل کارگری که می‌گوییم چیست . همینه. یعنی جمع بشویم کاری به هیچ کس نداشته باشیم اگر امید تون به دولته اگر امید تون به بخش خصوصیه اگر امیدتان به این است که فرد دیگری بیاید بازهم همین داستان است خیالتان را راحت کنم. همین آش و همین کاسه است امروز ما اومدیم آقا برای خودمون تصمیم گیری کنیم. همیشه دستور از بالا آمده ما امروز تصمیم گرفتیم حکم از پایین بره بالا ما تعیین تکلیف می کنیم برای دولت . هرچه از بالا زدن توی سرمون بسه حالا ما تعیین تکلیف می کنیم. سه سال شرکت را چاپیدند. دولت با تمام قدرت پشتش بود بسه آقا. و آدمایی که به کارفرماهای اختلاسگر وصل بودن پاشون رو دیگه توی هفت تپه نباید بگذارند. تمام 

تجمع و تحصن کشاورزان و حقابه داران خوراسگان
روز پنجشنبه ۱۷ آبان کشاورزان زحمتکش در خوراسگان به منظور بدست آوردن حقابه‌اشان برای چندمین روز متوالی به تجمع و تحصن خود ادامه دادند.