امید درمانی: دعاوی شیادانه جدید روحانی در دانشگاه تهران

 

آخوند روحانی طی یک سخنرانی در دانشگاه تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ها، وضعیت بحرانی رژیم را به بیماری که موعد درمان او گذشته تشبیه کرد.

وی در توجیه گفتاردرمانی و دعاوی شیادانه خود گفت: یک پزشکی اگر به یک مریضی می‌رسد اگر بگوید خیلی دیر آمدی وضعت خیلی بده دعا کن، خوب اینکه تمامه دیگه رفت به احتضار همان مریض اگر دکتر رو ببینه بگه چرا ناراحتی؟ چیزی نیست خیلی از این بیماری داشتن نجات پیدا کردن یک‌ کم سخته، عبور می‌کنی هیچ نگران نباش من در کنار تو هستم؛ این ۲۰٪ خوب میشه اصلاً قبل از نسخه و دوا و درمان حالا بعضی‌ها میگن گفتاردرمانی نکنید ولی امید درمانی درسته حالا گفتاردرمانی بله خیلی مؤثر نیست اما امید درمانی این داره امید به طرف میده.

رئیس جمهور ارتجاع از چشم‌انداز سرنگونی و تغییر رژیم ابراز وحشت کرد و در اعتراف ضمنی به مشروعیت زدایی از حکومت آخوندی و بحران حاد اقتصادی گفت:

جمع شدند تو کاخ سفید، بدترین ها جمع شده اند دور هم. هدفشان چیست هدف نهایی رو الان من می‌گویم با جنگ روانی آغاز کردند، جنگ اقتصادی به عنوان هدف میان مدت آنهاست. جنگ برای موضوع کارآمدی نظام هدف سوم است، مشروعیت زدایی از نظام هدف نهایی است. این می‌گویند از بین بردن، رژیم چنج به قول خودشان، رژیم چنچ چه جوری میشه با مشروعیت زدایی می شود والا که رژیم چنج نمی‌شود.
باید برسند به مشروعیت زدایی، از کجا شروع کردند از جنگ روانی وارد جنگ اقتصادی شدند ما باز هم داریم . برای کارآمدی با ما میجنگند برای مشروعیت زدایی هم بیش از این وارد عمل می‌شوند. 

آخوند روحانی در توجیه نیاز حیاتی رژیم به برجام و دخیل بستن حکومت آخوندی به اروپا بعد از خروج آمریکا از این توافق گفت:


روزی که آمریکا از برجام خارج شده بود حالا به وقت ما شب بود، البته وقتی آمریکا از برجام خارج شده بود توقع آمریکایی‌ها این بود که یک ساعت بعد یا حداکثر فردا صبح به وقت خودمان ما هم اعلام کنیم که از برجام خارج شدیم، نتیجه چه می شد بلافاصله پرونده برمی‌گشت به شورای امنیت، تحریم بین المللی علیه ما شروع می‌شد، همه قطعنامه ها علیه ایران برمی‌گشت سر جای خودش اول خودش، ما می ‌شدیم تنها در دنیا همه می شدند طرفدار آمریکا.

رئیس جمهور رژیم با دجالبازی و وقاحت قفسه‌های خالی مغازه‌ها و کمبود و گرانی مایحتاج ضروری مردم را شایعه و امری نمایشی دانست و با اعتراف به ناباوری مردم به ادعاها و عده های دروغین و شیادانه اش گفت:

خب اگر بنا باشه با یک شایعه در فضای مجازی که بگویند فلان جنس کم شده، خب جنسی که ما آماده کردیم بطور طبیعی برای اینکه یک ماه مردم بخرند اگر ریختند اون جنس را در دو روز خریدند خب ۲۸ روز ماه آن قفسه خالی می مانه، هی دوربین می آید اون قفسه را عکس میگیره میگه خالی است (اگر دشمنان ما آمدند این شبهه را ایجاد کردند که آقا وضع خیلی بد میشه ها خیلی مشکل میشه ها یکروز ناجوری بنام ۱۳آبان پیش روی شما هست، حالا من رئیس جمهور هر چه بیایم به مردم بگم آقا ۱۳ آبان هیچ تاثیری نخواهد گذاشت آمریکا هر کاری خواسته علیه ما انجام داده نه قبل از ۱۳ آبان قبل از ۱۳ مهر حتی انجام داده همه کارها را کرده چیزی بنام ۱۳ آبانی نیست که مردم رانگران بکنه

سخنرانی آخوند روحانی که در فضای امنیتی و با جلوگیری از ورود دانشجویان صورت گرفت با تجمعات و شعارهای اعتراضی در محوطه دانشگاه همراه بود
آنها شعار می دادند:‌
دانشجو میمیرد ذلت نمی پذیرد
گرانی،بیکاری، پاسخگو باش روحانی