اذعان آخوند علم الهدی به شرایط حساس علیه نظام آخوندی

 

آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد شرایط کنونی رژیم را حساس توصیف کرد و از مهره‌ها و کارگزاران رژیم خواست که مواظب حرف زدن خود باشند.

وی گفت: «این موقعیت حساس که بنده عرض میکنم حساس چون مقام رهبری در فرمایشات اخیرشان مکرر این کلمه را استعمال کردند؛ شرایط و موقعیت حساس است این حساسیت بخاطر مشکلات اقتصادی مشکلات معیشتی مردم نیست این حساسیت بخاطر نوع شگرد و فتنه و توطئه ای هست که دشمن نسبت به اساس انقلاب و نظام دارد.
ما در یک همچین شرایط حساس قرار گرفتیم ما اشتباه نکنیم حرف بزنیم مطلبی بگیم دشمن در جنگ رسانه ای اش استشهاد به حرف ما بکند و ما ندانسته آب به آسیاب دشمن بریزیم برای این دارند حمایت میکنند اینکه امر میکنند یک پارچه باشید همه یک جور حرف بزنید چون دشمن میخواهد از حتی کوچکترین کلمات ما در جنگ رسانه ای خودش سو استفاده کند همانطوری که با کوچکترین سوتدبیری که یک کارگزار نظام انجام میده در جنگ اقتصادی اش بهره منداری میکند و استفاده میکند.

آخوند علم الهدی هم‌چنین به دولت آخوند روحانی نسبت به پیوستن به کنوانسیونهای بین‌المللی مربوط به اف.ای.تی.اف هشدار داد و گفت: «عزیزان مسئول ما هم تدبیری که در حل مشکلات معیشتی مردم دارند حواسشون جمع باشه دوباره ما رو به دشمن نسپارند، دوباره ما رو در محاصره دشمن با این اف اف تی اف آی تی اف(درست ان اف ای تی اف است) که میخواهند تصویب کنند دوباره ما رو بدست دشمن نسپارند بابا این کنوانسیون اف آی تی اف( منظور اف ای تی اف است) رئیس وزیر خزانه داری آمریکاست.
مقام معظم رهبری می فرمایند اتاق جنگ آمریکا علیه ما در وزارت خزانه داری آمریکا درست شده فرمانده مطلق جنگ با ما و جنگ اقتصادی با ما آن رئیس این اف آی تی اف (اف ای تی اف) است چی رو میخواهند تصویب کنند؟ یعنی این تدبیر هست در مقابل دشمن در میدان جنگ اقتصادی دشمن ما رو دوباره به دشمن بسپارند؟  بابا یک بار ارز و سکه رو تدبیر کردید این مصیبت رو به سر مردم در آوردید دوباره با این تدبیر سو خودتون مشکل برای مردم ایجاد نکنید. فکر این مردم باشید ما تو میدان جنگیم شرایط مون حساسه»

آخوند پناهیان در سخنرانی خود در نمایش جمعه تهران، شبکه‌های اجتماعی و هم‌چنین مخاصمات درونی رژیم را دو عامل تشدید یأس مردم از حکومت آخوندی دانست. وی گفت: در ماهواره ها در شبکه های اجتماعی چند ده هزار نفر پای تولید صفحات پیامرسانی هستند به حدی که مردم ما در گوشی های موبایل خودشون فکر کنند یک کثرتی از جمعیت مردم خود ما هستند که دارند این پیامها را تولید میکنند اینها همه در حال تولید یأس هستند برای جامعه.
در اخباری که در شبکه های ماهواره ای شما می بینید و گزارشها تقریبا یک خبر هم شما نمی بینید که حاوی یأس نباشه حاوی تفرقه و جدایی نباشه.
وقتی یک نماینده مجلس دعوت میکنه به عدم استقامت در مقابل کشورهای دیگه و دشمن را تعبیر میکنه به جهان میگه ما در مقابل جهان رفتارمون چگونه بوده تعرضی به حضرت امام تعریضی به استقامتی که همین الان در منطقه هست خب این تولید یأس میکنه یا مثلا اگر سیاسیون بیایند از رفراندوم حرف بزنند یعنی جامعه به بن بست رسیده رفراندوم مال وقتی است که جامعه به بن بست رسیده و میخواهیم بازی را بهم بزنیم بازی خراب شده از نو بازی را شروع کنیم.