اعتراضات مردمی علیه رژیم یزیدی آخوندها، پخش نوحه های ضدظلم توسط جوانان شورشی

 

رژیم آخوندی در وحشت از تبدیل مراسم عاشورای حسینی در شهرهای مختلف، به اعتراضات مردم بجان آمده علیه رژیم دینفروش آخوندی، خواندن نوحه ها و اشعار سیاسی و اعتراضی را ممنوع اعلام کرد و اقدام به دستگیری، بازداشت موقت و تهدید معترضان و قیام آفرینان کرد.

در همین رابطه شورای عالی امنیت رژیم دستگاههای سرکوبگر اطلاعاتی و امنیتی را موظف کرده تا بستگان و هواداران مجاهدین و هر کس را که قصد دارد عاشورا و ایام عزاداری را به زعم رژیم به اعتشاش بکشاند زیر نظر گرفته و دستگیر کنند. رژیم یزیدی آخوندی به همین انبوه گله های پاسدار و بسیجی را در شهرهای مختلف به صحنه فرستاده است.
اما برغم همه این تمهیدات سرکوبگرانه، جوانان شورشی و هموطنان به جان آمده مراسم نوحه خوانی در ایام تاسوعا و عاشورا را به حرکتهای اعتراضی علیه رژیم چپاولگر آخوندی تبدیل کردند.

جوانان شورشی در خیابان دامپزشکی تهران صبح روز چهارشنبه اقدام به پخش نوحه‌هایی علیه ظلم و ستم و چپاول آخوندی کردند نوحه فریاد یا محمدا هنگام حرکت هیأت و دسته عزاداری از خیابان دامپزشکی پخش شد.
فریاد یا محمدا         از این همه جور و جفا
ز ظلم و نیرنگ و ریا فریاد یا محمدا
    بردند مال مردما -    فریاد یا محمدا
بنام اسلام و خدا- فریاد یا محمدا         
خوردند مال توده ها-مال یتیم و بینوا- فریاد یا محمدا

همزمان با تاسوعا، عزاداران در شهر سوسنگرد با نوحه عربی«به نام دین دزدان ثروت ما را چپاول کردند» انزجار خود را از نظام غارتگر ولی فقیه که به نام دین به غارت ثروت مردم ایران مشغول است ابراز کردند.بدنبال این حرکت اعتراضی مزدوران رژیم آخوندی شماری از مردم معترض سوسنگرد را دستگیر کردند.


چهارشنبه شب ایادی رژیم در کرمانشاه، از ادامه نوحه خوانی برای زلزله زدگان این شهر و سایر شهرهای این استان، به خاطر بیان دردهای مردم زلزله زده در نوحه ممانعت بعمل آوردند.

برس به داد با علمدارت، یا حسین یا حسین برس به داد عزادارانت یا حسین یا حسین
مادر فدای غریبی ات،‌کرمانشاه کرمانشاه از زیر اسیر بودنت بیرون بیا کرمانشاه کرمانشاه
یتیم کردی فرزند کردم را، دوباره دوباره بی کسی کردی فرزند کردم را دوباره دوباره
شیرینی از بس تلخ شده یا حسین یا حسین سرپل (سرپل ذهاب) مثل بمو شده یا حسین یا حسین
برس به داد بی کسم،

چهارشنبه شب ۲۸ شهریور برابر با شب عاشورای حسینی؛ در مراسمی که به این مناسبت در خرم آباد برقرار بود؛ هنگامی که آخوندی به نام میرعمادی برای سخنرانی و مداحی پشت میکروفون قرار گرفت؛ مردمی که در محل حاضر بودند؛ ضمن بی اعتنایی به حرفهای وی پشت به او کرده و محل را ترک کردند.