مخاصمات درونی رژیم برسر سفر آخوند روحانی به نیویورک

 

در آستانه برگزاری جلسه سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، مخاصمات درونی رژیم در مورد سفر آخوند روحانی به نیویورک بالا گرفته است.

درحالیکه فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم شرکت روحانی در جلسه شورای امنیت به ریاست ترامپ را لازم دانسته ومی گوید: روحانی باید در نشست شورای امنیت شرکت کند، کیهان خامنه ای می نویسد: جریان (حامی روحانی) شرایط را طوری طراحی می‌کنند که روحانی مهرماه کاملاٌ اتفاقی! با ترامپ روبه‌رو شود و از آن طرف هم فتیله فیمتها را کمی پایین بکشند تا چنین القا شود که مذاکره با ترامپ اوضاع اقتصادی را بهتر می‌کند.
یکی از مهره‌های باند خامنه‌ای به نام سروری نیز گفت مذاکره با آمریکا چیزی جز تسلیم مطلق نیست.

ازسوی دیگر،روزنامه حکومتی آرمان از باند روحانی با تیتر «سفر تأثیرگذار روحانی در نیویورک» نوشت: کشورهای دیگر نسبت به ما محدودیتهای شدید اعمال کرده‌اند در حالی که هنوز تحریمها فرا نرسیده و آنها به استقبال تحریمها رفته‌اند در این شرایط لزوم حضور ما در عرصه‌های دیپلوماسی بیش از پیش باید مورد توجه واقع شود. ترامپ فضا را به سمت‌وسویی برده که دلواپسان داخلی را فعال کرده است.

یک دیپلومات سابق رژیم نیز گفت: چرا می‌گویند روحانی به نیویورک نرود؟ بت تندرو و مظهر قدرت‌شان کره شمالی بود که تسلیم لبخند ترامپ شد. در صورت لزوم پس از ظریف، روحانی هم می‌تواند در میان جلسه شورای امنیت به ریاست ترامپ به آن اضافه شود.