اعتراف آخوند علم الهدی به وضعیت فلاکت بار خامنه ای در زیر فشارها و بحرانها

 

آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، ضمن تکرار اقرار ولی فقیه ارتجاع به اشتباه خودش در مذاکرات برجام آمریکا، تلاش کرد تقصیر آن را بگردن دولت روحانی بیانداز آنهم در حالیکه خامنه ای قبلا خودش به صراحت گفته است مذاکرات برجام با آمریکا را خود خامنه ای ازطریق عمان و قبل از روی کار آمدن دولت روحانی شروع کرده است.

نماینده خامنه ای در مشهد در حرفهایش به وضعیت فلاکت بار خامنه ای در زیر فشارها و بحرانها اعتراف کرد و گفت: «آقا می فرمودند خود آقای رئیس جمهور اعتراف کرد که اگر محدودیت های شما نبود ما بیشتر از این ها داده بودیم مملکت رفته بود باز هم بیائیم. ما امیدواریم که این عزیزان ما واقعا متوجه بشوند وقتی مقام معظم رهبری با این صراحت میگند که علی ای حال در همین مقدار هم که ما جلوی رفتیم و اجازه دادیم اشتباه کردیم و بعد می فرمایند تازه اینها اگر به خطوط قرمز من عمل نکردند اگر به خطوط قرمز من عمل کرده بودند اینقدر گرفتار نمیشدیم خب به خطوط قرمز رهبری عمل نکردید دیگه ؛ دیدیم آقا ضربه اش را خوردیم. برگردیم یک مقدار نسبت به وضعیت الان تصمیم الان میخواهیم بگیریم واقعا با رهبری با یک اخلاص هماهنگ کنیم نه اینکه بیائیم تو داخل کشور چرخ و پر اقتصاد و معیشت مردم را جوری بچرخانیم که رهبری در یک فشار داخلی قرار بگیره بعد هم برویم بگیم خب آقا ما در این فشار حالا شما میگید ما چی کار کنیم؛ رهبری را در یک فشار داخلی قرار بدهیم بعد بخواهیم بگیم آقا هر چی شما بگید عمل کنیم این واقعا خیانت است این جنایت است این درست نیست».

آخوند علم الهدی در آستانه کودتای ۲۸ مرداد، به شیوه خمینی که از کودتا علیه دکتر مصدق خوشحالی می کرد، کین توزی آخوندهای ارتجاعی با رهبر نهضت ملی کردن صنعت نفت را برملا کرد و با وقاحت گفت: «این عبرت دوم ۲۸ مرداد، برادران و خواهران مسئولین متدین و کارگزاران مومن این نظام این فکر فکر غلط مصدق بود به قیمت یک ربع قرن اسارت این ملت تمام شد که ما بدون ارتباط با قدرت خارجی نمی توانیم زندگی کنیم!!! این پندار غلط را شما از سر خودتان بیرون کنید اگر بنا شد امریکا نباشد اروپا هم باید نباشد».