سوء استفاده اطلاعات آخوندها و نیروی تروریستی قدس از کانال ۴ انگلیس علیه پناهندگان ایرانی در آلبانی

 

هشدار نسبت به سوء استفاده اطلاعات آخوندها و نیروی تروریستی قدس از کانال ۴ انگلیس
علیه پناهندگان ایرانی در آلبانی

روز جمعه ۱۹ مرداد (۱۰ اوت ۲۰۱۸) یک اکیپ سه نفری فیلمبردار، بصورت مخفیانه و غافلگیرانه و بدون هرگونه اطلاع قبلی از زمینهای مجاور «اشرف ۳» به فیلمبرداری و عکس گرفتن از داخل محل اقامت اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران، پناهنده در آلبانی مبادرت کردند.

ماموران امنیتی آلبانیایی در محل که متوجه این اقدام مشکوک و غیر قانونی شده بودند؛ از آنها خواستند از فیلم گرفتن خودداری کنند و فیلمهایی را که گرفته اند؛ تحویل دهند، اما اکیپ مزبور که خودشان را انگلیسی و از تلویزیون کانال ۴ این کشور معرفی می‌کردند به این تذکر توجهی نکرده و به کارشان ادامه دادند؛ تا پلیس آلبانی به محل رفت و آنها را به مرکز پلیس برد.

در مرکز پلیس مشخص شد که یکی از این سه نفر کارت خبرنگاری آی تی ان انگلیس دارد که اعتبار آن در ماه مارس ۲۰۱۸ اعتبار آن تمام شده بود. دو نفر دیگر که خودشان را به دروغ انگلیسی معرفی می کردند از ارائه کارت شناسایی خودداری کردند و سپس معلوم شد آلبانیایی هستند. این دو نفر قبلاً در تهیه یک برنامه دیگر تلویزیونی علیه مجاهدین در همکاری با چند تن از مزدوران رژیم ایران شرکت داشتند. یکی از آنها بنام وینست پریست که تبعة هلند هم شده است، مستمراً به ایران سفر می‌کند.
روز بعد، خبر مراجعه این اکیپ به محل مجاهدین و عکس هایی که از محل گرفته شده بود در فیس بوک مزدور مسعود خدابنده یک مامور شناخته شده وزارت اطلاعات و همچنین در وبسایت اینترلینک متعلق به وزارت اطلاعات ظاهر شد. هر چند روز بعد عکس ها «به فرموده» وزارت و سفارت برداشته شد تا آثار جرم باقی نماند. (کپی عکس ها موجود است).
به این ترتیب روشن شد که اکیپ عکس و فیلم کانال ۴ در ارتباط فعال با این مامور اطلاعات آخوندهاست و موظف به تهیه یک برنامه رذیلانه با هدف شیطان سازی از مجاهدین می‌باشد. اما وقتی وزارت اطلاعات متوجه شد انتشار عکسها دم خروس را بیرون داده در روز ۲۱ مرداد (۱۲ اوت) دستور برداشتن آنها را داد.
اقدام به فیلمبرداری مخفیانه و بدون اطلاع از محل استقرار مجاهدین در حالی بود که کانال ۴ و آی تی ان به سادگی امکان تماس با نمایندگان مجاهدین و شورای ملی مقاومت هم در آلبانی و هم در انگلستان را داشتند. در اداره پلیس هم معلوم شد که اکیپ مزبور ردهای ارتباطی نمایندگان مجاهدین را داشته است.
در فروردین ماه گذشته یک توطئه تروریستی علیه مجاهدین در آلبانی که می‌خواست مراسم نوروزی را هدف انفجار قرار دهد؛ خنثی شد و دو ایرانی که خود را خبرنگار معرفی می‌کردند بازداشت شدند. آقای ادی راما نخست وزیر آلبانی در ۳۰ فروردین (۱۹ آوریل ۲۰۱۸) این توطئه را فاش کرد. وزارت خارجه آمریکا نیز این سوء قصد نا موفق را در گزارش ماه ژوئیه ۲۰۱۸ خود در پرونده تروریسم رژیم آخوندی ثبت کرده است.
دژخیم فلاحیان وزیر سابق اطلاعات آخوندها که بیشترین ترورهای خارج کشوری رژیم در زمان او انجام شده است، در روز ۱۸تیر۹۶ گفته بود: «وزارت اطلاعات برای جمع‌آوری اطلاعات، پوشش لازم دارد چه در داخل چه در خارج. ما یک مأمور اطلاعاتی را نمی فرستیم آلمان یا امریکا بگوید من از وزارت اطلاعات هستم پوشش کار بازرگانی یا خبرنگاری لازم است...»
تحقیقات بعدی نشان داد فرد دیگری بنام داریوش بازرگان که گاهی خود را خبرنگار ان بی سی، گاهی خبرنگار آی تی ان و گاهی تولید کننده مستقل معرفی می‌کند از دست اندرکاران این پروژه است. نگاهی به توئیت های این فرد طی شش ماه گذشته خصومت هیستریک او نسبت به سازمان مجاهدین را بنمایش می گذارد. او حتی طرح تروریستی علیه گردهم آیی بزرگ ایرانیان در ۹ تیر در پاریس و دستگیری اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم را که به گفته مقامات بلژیک و آلمان بمب را شخصا به تروریستها تحویل داده بود یک «داستان مبهم» توصیف کرد.
این شخص اتهامات کذب مصطفی محمدی یک مامور دیگر اطلاعات مبنی بر این که مجاهدین دختر وی را ربوده و به گروگان گرفته اند، رله می‌کند. خانم سمیه محمدی عضو ۳۸ ساله سازمان مجاهدین است که درخواست مصطفی محمدی برای ترک مجاهدین و همکاری با رژیم ایران را رد کرده است. وزارت اطلاعات مزدور مصطفی محمدی را از ۱۷ تیر در آلبانی مستقر کرده و یک مأمور آلبانیایی رژیم بنام اولسی یازچی را همراه و راهنمای او کرده است . مصطفی محمدی از سال ۲۰۰۸ از سفارت عراق در تهران ویزا می‌گرفت و برای شکنجه روانی مجاهدین به اشرف می‌رفت. او جزو گردانندگان سیرک مأموران اطلاعات آخوندها و نیروی قدس بود که از بهمن ۱۳۸۸ تا آذر ۱۳۹۰ به مدت ۲۳ ماه با ۳۲۰ بلندگو ساکنان اشرف را بطور شبانه‌روزی تهدید به کشتار و سوزاندن میکردند(فیلمها و عکسها موجود است).
سخنگوی مطبوعاتی سازمان مجاهدین در ۱۹ مرداد۹۷ (۱۰ اوت ۲۰۱۸) بلافاصله بعد از مراجعه اکیپ فیلمبرداری کانال ۴ در یک نامه فوری به سردبیر کانال مزبور با ذکر سوابق و تهدیداتی که متوجه مجاهدین در آلبانی می باشد؛ تاکید کرد ما قویا نگران هستیم فیلمهای گرفته شده بدست وزارت اطلاعات رژیم ایران برسد، اما هیچ جوابی دریافت نکرد.
سخنگوی مطبوعاتی در ۲۲ مرداد (۱۳ اوت) نامه دیگری برای سردبیر فرستاد و موضوع انتشار عکسها را با او در میان گذاشت و ضمن تشریح سوابق مزدور خدابنده و ارسال گزارش یک گروه پارلمانی انگلستان و گزارش تحقیقاتی کنگره آمریکا در مورد وابستگی این فرد به وزارت اطلاعات، از سردبیر خواستار توضیح شد که باز هم بی جواب ماند.
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ضمن هشدار نسبت به سوء استفاده فاشیسم دینی حاکم بر ایران از کانال ۴ برای جمع‌آوری اطلاعات به منظور اقدامات تروریستی بعدی بر ضرورت و فوریت پاسخگویی سریع و عاری از ابهام در موارد زیر که در نامه دوم سخنگوی مطبوعاتی آمده و تاکنون بی‌جواب مانده است، تأکید میکند:
۱- ماموریت اکیپ مشکوک فیلمبرداری چه بوده و افراد آنرا چه کسی و تحت چه ضوابطی انتخاب کرده است؟
۲- چرا بدون اطلاع ساکنان و نمایندگان آنها که به سادگی در دسترس بودند، فیلمبرداری بصورت مخفیانه و غافلگیرانه آنهم از داخل محل صورت گرفت؟
۳- چرا این اکیپ عکسها و فیلمهای خود را در اختیار اینترلینک و خدابنده، مزدور شناخته شده گشتاپوی ملایان قرار داده است؟
۴- اکیپ مزبور عکسها و فیلمها را در اختیار چه کسان دیگری گذاشته است؟
۵-و بالاخره همه فیلمها و عکسها بایستی در اسرع وقت به نمایندگان ساکنان مسترد شود و به کس دیگری هم داده نشود.

شورای ملی مقاومت
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
۲۵ مرداد ۹۷ (۱۶ اوت ۲۰۱۸)