وحشت پاسداران ولایت از دریافت ضربات سهمگین در فضای مجازی مربوط به تلگرام


پاسداران وحشت زده ولایت فقیه از عقب افتادگی و ضربات سهمگینی که رژیم از مجاهدین به خاطر همه گیر شدن شعار سرنگونی و براندازی نظام آخوندی در فضای مجازی دریافت کرده اند به وحشت افتاده اند.

پاسداران وحشت زده در رسانه تحت امر(تهران پرس۹ سراسیمه می نویسد: «ما عادت کرده ایم که با آنها در نبرد مرصاد و امثال آن رویا رو شویم. در یک کلام عادت کردیم که از دست آنها (کشته) شویم تا به هوش آییم!».
برای کسانی که دستی در فضای مجازی و فوت و فنهای مربوطه و روانشناسی حاکم بر آن دارند شاید روشن باشد که ما(و نظام حکومتی ما) بدلیل فرهنگ خاص خود نتوانسته ایم در این زمینه بر دشمن پیشی بگیریم که هیچ، همواره از دشمن در این پهنه عقب بوده ایم و ضربات سهمگینی نیز از همین رهگذر متحمل شده ایم.
نگارنده مدتی است که از سر کنجکاوی و یا از موضع تخصصی و پژوهشگرایانه، متمرکز فضای مجازی بویژه در تلگرام شده ام. به جرئت میتوان گفت در فضای مجازی مربوط به تلگرام، دشمن و بطور خاص سازمان مجاهدین خلق حاکمیت دارد. برای کسانی که با شگردهای این سازمان آشنا باشند این سخن به هیچ عنوان گزافه نیست بلکه عین واقعیت میباشد.
فرهنگ براندازی که امروزه در شبکه های اجتماعی حاکم است را اگر نگوییم صد در صد = بمیزان بسیار بالایی متاثر از ادبیات و لحن براندازانه و بسیار ملموس سازمان باصطلاح «مجاهدین خلق» است. در اغلب گروه های تلگرامی اعم از گروه های سیاسی و خیلی از گروه های اجتماعی این فرهنگ موج میزند. شاید باورمان نشود که خیلی از گروه های باصطلاح اصولگرا و بظاهر مومن به انقلاب نیز از خطر نفوذ «فرهنگ این سازمان» در امان نیستند.
به این میگویند حاکمیت مرموزانه و بی سر و صدا در پهنه ای که تا درون خانه های مسئولین نظام و در بالاترین سطوح ادامه دارد. این روزها می بینیم که خیلی از فرزندان افراد مومن و حزب اللهی و وابسته به نظام نیز تا فرق سر در فضای مجازی تحت حاکمیت مجاهدین فرورفته اند و متوجه نیستند.
اپیدمی کانالها و گروه های اجتماعی در فضای مجازی تلگرام، مصداق محیط تنفسی آلوده پیدا کرده است که کودکان ما تا خود ما و تا مادر بزرگها و پدر بزرگهای ما همه و همه در آن تنفس میکنیم و لاجرم از عوارض آن گریزی نیست».