واکنش وقیحانه آخوند روحانی نسبت به موج انزجار مردمی ازحراج دریای خزر

 آخوند شیاد حسن روحانی در واکنش به موج انزجار مردمی و میهنی از امضای خائنانه اش در حراج دریای خزر، با وقاحت به توجیه این وطن فروشی پرداخت ودرعین حال، به ناگزیر اعتراف کرد که امضای این توافق برای حفظ امنیت نظام ولایت فقیه بوده است.

ما الان در دریای خزر بیش از ۲۰ ساله داریم مذاکره می کنیم با ۵ کشوری که در ساحل این دریا با هم هستند و زندگی می کنند خوب بخشی از مسایل رو حل کردیم، بخشی از مسایل مون باقی مانده.
تو این اجلاس اخیر یکی دو مسله بسیار مهمی که مورد نگرانی ما و خیلی از کشورها بود حل و فصل شد و آن مسله امنیت در دریای خزر بود ما در این مذاکرات و در این توافق در بخش امنیت ملی دستاورد بسیار بزرگی داشتیم. توطئه آمریکاییها و حتی ناتو این بود که به ساحل آبهای خزر بیایند.

رئیس جمهور رژیم تبهکار و ضد ایرانی ولایت فقیه، بار دیگر به مقایسه شرایط کنونی حکومت آخوندی با زمان تحمیل زهر آتش بس در جنگ ضد میهنی براثر ضربات مجاهدین و ارتش صلح و آزادی مقایسه کرد و به نحو مسخره یی تلاش کرد لرزه سرنگونی و ضربه استراتژیکی دریافتی در عملیات فروغ جاویدان را پیروزی قلمداد کند.
 آخوند روحانی هم چنین اعتراف کرد که ۳۰سال پس از تن دادن ناگزیر به زهر آتش بس، هنوز مسایل جنگ ضد میهنی و صلح باعراق حل ناشده باقی مانده است.

مرداد هم سال ۶۷ هم سال ۶۹ دارای ویژگیهای خاصی برای ما بود در سال ۶۷ در آغاز مرداد در ۵ و ۶ مرداد ما عملیات بسیار مهم و سرنوشت ساز مرصاد رو داشتیم که این عملیات جنگ ما رو با موفقیت و پیروزی بزرگ نظامی پایان بخشید چون بعضیها فکر می کردند ۲۷ تیر که ما آتش بس رو پذیرفتیم و قطعنامه ۵۹۸ به معنای ضعف نظام ماست.
ما هنوز مسائل مهمی با عراق از لحاظ حقوقی داریم که هنوز حل و فصل نشده یعنی ۸ سال تجاوز بود و امروز سی سال از پایان جنگ گذشته و هنوز مسایل ما باقیمانده و حل و فصل نشده.