ادامه خیزش و قیام در شهرهای میهن - درگیری جوانان در جریان مسابقه فوتبال

 

عصر روز پنجشنبه ۱۸ مرداد در جریان مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان در استادیوم الغدیر اهواز جوانان حاضر در ورزشگاه با مأموران سرکوبگر نیروی رژیم درگیر شدند.

جوانان اهوازی در این درگیری چند تن از ماموران سرکوبگر ضد شورش را گوشمالی دادند. همچنین شماری از جوانان دلیر نیز در درگیری با ماموران سرکوبگر مجروح شدند که به بیمارستان منتقل شدند.
نیروهای امنیتی راههای منتهی به ورزشگاه الغدیر را بستند تا مانع پیوستن مردم به جوانان در ورزشگاه و خیزش عمومی شوند.

در هشتمین شب تحصن غارتشدگان موسسه دزد وغارتگر پدیده، متحصنین با حمله کارمندان مزدور این موسسه مواجه شدند. غارت شدگان خواستار توقیف شرکتهای پدیده و انحلال و فروش دارایی ٢٠ هزار میلیارد تومانی و پرداخت پول مردم طبق تعهدات شده اند.

در مراسم یادبود هما سلطانی دختر عبدالفتاح سلطانی که در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد، شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد سر دادند.
هما سلطانی دختر وکیل زندانی عبدالفتاح سلطانی است که هفته گذشته به دلیل سکته فوت کرد.

زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از زندان گوهردشت کرج؛ طی پیامی به هموطنان و قیام آفرینان گفت:
با سلام و درود بیکران به هموطنان آزاده ای که سراسر میهن درزنجیرم را از طریق کانونهای شورشی هزار اشرف به میدان رودر رویی با رژیم ضدبشری آخوندی تبدیل نموده اید و خواب را از چشمان ولی فقیه ارتجاع و ایادی جنایتکارش ربوده اید و با قیام ها و اعتراضات خود ناقوس مرگ و نابودی ظالمان را بصدا درآورده اید.
وی در بخش دیگری از پیام خود ضمن اعلام حمایت از قیام آفرینان قهرمان نوشته است:‌
از شور و شوق آگاهانه تان و دلاوری های شما جوانان که حتی در زمان دستگیری و در بدو ورود به زندان رجایی شهر با شعارهای مرگ بر دیکتاتوری و مرگ بر خامنه ای؛ دیوارهای زندان رژیم جهل و جنایت آخوندی را به لرزه در می‌آورید و تمامیت رژیم را به سخره میگیرید ؛ به خود می بالم و لحظه لحظه از شما می آموزم و توانمندتر و در جهت سر نگونی این رژیم قرون وسطایی متعهدتر می‌شوم.
هموطنان عزیز
باکمک گرفتن از دو اصل مهم و حیاتی میتوان و باید و کس نخار و با عبور از دروازه صدق و فدا است که می توانیم در نقشه مسیر تعیین شده توسط برادر مسعود؛ با تداوم قیام؛ آن را گسترده تر و عمیق تر نماییم وکماکان بقول برادر مسعود در جنگ صدبرابر و شورشگری حداکثر آنقدر بکوشیم که از طریق کانون های شورشی به ارتش آزادیبخش اعتلا یابیم تا سرنگونی رژیم ضد بشری با ارتش ازادی حاصل شود.
مرگ بر اصل ولایت فقیه - زنده باد آزادی
پیروز باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
گسترده تر باد کانونهای شورشی هزار اشرف
درود بر رجوی
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند - زندان رجایی شهر
۱۶مرداد۱۳۹۷