سوزنامه کیهان تحت امر خامنه ای پس از شکست توطئه ترویستی علیه مقاومت

 

به دنبال دستگیری اسدالله اسدی سرکرده ایستگاه اطلاعاتی رژیم در اتریش توسط پلیس المان، کیهان تحت امر خامنه ای روز ۲۰تیر۹۷ به گوشه یی از سوابق دیپلومات - تروریست رژیم اشاره کرد.

کیهان متعلق به خامنه ای می نویسد:‌ «اتهام دیپلمات ایرانی حاج اسدالله اسدی که یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس است و پیش از این خود در خنثی‌سازی ده‌ها عملیات (مجاهدین) نقش مهمی داشته،...هیچگونه مبنای مستند و مستدل ندارد»!

به نظر میرسد در ولایت خامنه ای تحویل دادن مواد انفجاری به مزدوران در لوکزامبورگ و صدور دستور بمبگذاری در گردهمایی ایرانیان درپاریس و به دام افتادن درحال عبور از خاک آلمان با پاسپورت دیپلوماتیک، اصلا دلیل ارتکاب جنایت و تروریسم نیست. بلکه انجام وظایف دیپلوماتیک محسوب می شود!!
کیهان خامنه ای در ادامه معرفی حاج –پاسدار- دیپلمات- تروریستٍ رژیم به عنوان یک جنایتکارجنگی، با آه و فغان و به سبک امت نالان سوی جماران،اضافه میکند: «به یاد آوریم در این عصر اطلاعات و دنیای ارتباطات، و سکوت خبری در دستگیری دیپلمات ایرانی حاج اسدالله اسدی، خانواده او که از اقشار حزب‌اللهی و جان برکف نظام بوده و هستند، چه کشیدند و به چه مراکز دولتی نامه نوشته و تظلم‌خواهی کردند و بی‌پاسخ ماندند»
در بخش دیگری از سوزنامه مضحک ارگان ولی فقیه ارتجاع که تحت عنوان «بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی چه شد؟» درج شده، و حساب باز کردن رژیم روی تسهیلات دیپلوماتیک برای استفاده در تروریسم را برملا میکند، چنین آمده است: «طبق کنوانسیون‌های بین‌المللی امکان دستگیری یا بازداشت هیچ دیپلماتی به دلایل واهی و بی‌اساس وجود ندارد...اما تیم اطلاعاتی اروپا در یک اقدامی هماهنگ و به دستور دستگاه اطلاعاتی فرانسه، از پلیس آلمان می‌خواهند دیپلمات ایرانی که شاغل در سفارت کشورمان در وین اتریش است را در جنوب آلمان دستگیر کند! و الان نزدیک به ده روز است که دیپلمات کشورمان در بازداشت کشور آلمان است و وزارت امور خارجه ما تنها کاری که در این زمینه انجام داده احضار سفرای اتریش، آلمان و فرانسه و اعلام مراتب اعتراض به این حرکت بوده است! و طرف مقابل نیز به راحتی این اعتراض کشورمان را نپذیرفته و حتی تهدید کرده که دیپلمات ما را از مصونیت دیپلماتیک خارج می‌کند!».