قدردانی جولیو ترتزی از وزیر خارجه بلژیک بخاطر کشف توطئه تروریستی رژیم آخوندی

جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا ازسوی هیئت ایتالیایی شرکت کننده در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، طی نامه ای به وزیر خارجه بلژیک حمایت خود را از اقدام صورت گرفته مبنی بر فاصله گرفتن از سیاست مماشات در مقابل رژیم ایران اعلام و قدردانی خود را از انجام تحقیقاتی که منجر به کشف سوء قصد تروریستی علیه گردهمایی پاریس شد ابراز داشت.

در گردهمایی پاریس هیئتی متشکل از بیش از ۲۰ تن از پارلمانترها، اعضای شورای استان، شهرداران و فعالان حقوق بشر ایتالیایی که بسیاری از آنها در حزب رادیکال و انجمن به قابیل دست نزنید عضو هستند و یک هیات قوی ایتالیایی به ریاست جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا حضور داشتند.
در جریان تحقیقات مربوط به سوء قصد تروریستی علیه این گردهمایی، اسدالله اسدی یک دیپلمات رژیم ایران که مشخص شد عضو سرویسهای مخفی در سفارت این رژیم در وین بوده دستگیر شد او مغز متفکر حمله بوده است.
از ماهها قبل مقاومت ایران طرحها، برنامه ها و عملیات گسترده آخوندهای حاکم بر ایران علیه مقاومت ایران در آلبانی، آلمان و امریکا را افشا کرده بود. امروز تحقیقات نشان می دهد که رژیم ایران درگیر این اقدامات تروریستی بوده است.
مماشات هرگز شیوه درست برخورد با رژیمهای مستبد نبوده است. به این خاطر بایستی اروپا سیاست خودرا در رابطه با ایران را مورد بازبینی قرار دهد و از طرفی بازبینی حضور ماموران وزارت اطلاعات رژیم ایران و نیروی قدس در سفارت رژیم در رم ضروری و فوری است.