خامنه ای، روحانی و وزیران خارجه و اطلاعات تصمیم حمله به گردهمایی پاریس را گرفتند

خامنه ای، روحانی و وزیران خارجه و اطلاعات تصمیم حمله به گردهمایی پاریس را گرفتند. و اجرای آن به‌عهده وزارت اطلاعات و «دیپلوماتها» گذاشته شد. نمایندگیهای رژیم در اروپا باید تعطیل و مأموران اطلاعات و قدس اخراج شوند.

دادستان فدرال آلمان روز ۱۱ژوییه طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد قضاییه آلمان حکم بازداشت اسدالله اسدی دیپلومات تروریست آخوندها را به اتهام جاسوسی و تبانی برای قتل صادر کرده است. وی پیش از این، در اول ژوییه با یک حکم جلب اروپایی دستگیر شده بود. بنا بر این اطلاعیه، اسدی در مارس ۲۰۱۸ به یک زوج ساکن آنتورپ مأموریت داده بود تا یک سوء قصد انفجاری را علیه گردهمایی بزرگ سالانه ایرانیان در۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ در فرانسه به‌اجرا گذارد و در اواخر ماه ژوئن در لوکزامبورگ ۵۰۰ گرم ماده انفجاری TATP به آنها تحویل داده است. اطلاعیه می افزاید: اسدی عضو وزارت اطلاعات بود که الویت وظایفش مقابله شدید با اپوزیسیون در داخل و خارج از کشور است و حکم جلب قضاییه آلمان در مغایرت با تقاضای استرداد اسدی از سوی بلژیک نیست.
قبل از این، مقامات امنیتی و دادستانی بلژیک دو تروریست دستگیرشده در بلژیک را از هسته‌های خفته رژیم معرفی کردند که سالها توسط اسدی هدایت می‌شدند (استاندارد ۴ژوییه) و یک سخنگوی قضاییه بلژیک گفت: «همه کارکنان سفارتهای ایران به طور عملی بخشی از سرویسهای امنیتی هستند» (سایت ان. بی. سی ۶ ژوییه).
براساس اطلاعات موثق از درون رژیم، این اقدام تروریستی ماهها پیش توسط ولی فقیه، رئیس جمهور، وزیران خارجه و اطلاعات، دبیر شورای عالی امنیت، سرکردگان سپاه، نیروی قدس و سازمان اطلاعات سپاه و معاون امنیتی-سیاسی دفتر خامنه‌ای تصمیم‌گیری شد و اجرای آن به‌عهده وزارت اطلاعات و اسدالله اسدی، رئیس ایستگاه اطلاعات در اتریش گذاشته شد. از چند سال پیش ایستگاه وزارت اطلاعات در اتریش به هماهنگ کننده ایستگاههای اطلاعات در اروپا تبدیل شده است.
اسدی از مأموران با سابقه وزارت اطلاعات است که از ۱۳۹۳ تحت پوش کنسول سوم در اتاق شماره ۲۰۰ در طبقه سوم سفارت مستقر شد. مسئولیت اصلی او جاسوسی و توطئه علیه مجاهدین بود و در همین رابطه به کشورهای مختلف اروپایی رفت و آمد می کرد. قبل از اسدی، مصطفی رودکی، مسئول ایستگاه اطلاعاتی اتریش بود. رودکی ابتدا به تهران منتقل شد و سپس از سال ۹۶ درسفارت رژیم در تیرانا مستقر شد تا به توطئه و جاسوسی علیه مجاهدین در آلبانی بپردازد.
رژیم آخوندی که از عواقب افشای عملیات تروریستی علیه انبوه شهروندان بیگناه به وحشت افتاده و نگران لو رفتن دیگر تروریستهایش است، در صدد است با تهدید، شانتاژ و امتیاز دادن، اسدی را به اتریش مسترد و از آنجا به ایران منتقل کند. این درحالیست که این دیپلومات تروریست در آماده‌سازی برای جنایت علیه بشریت در قلب اروپا فعال بوده و آن را هدایت می‌کرده است.
روحانی و ظریف هفته گذشته حین دیدار از اتریش، با وزیر دفاع سابق اتریش که از سالها قبل ارتباطات بسیار فعال و نزدیکی با رژیم آخوندی داشته است، ملاقات کردند تا جلودار تلاش برای آزادی اسدی شوند. وزارتخارجه رژیم درگزارشهای درونی خود مدعی است دولت اتریش مایل است این پرونده به سرعت بسته شود و امکانات خود را به همین منظور به کار می اندازد.
مقاومت ایران نسبت به تلاشهای رژیم برای برای منحرف کردن تحقیقات و به‌در‌بردن دیپلومات تروریستها، به طور مشخص اسدی، هشدار می‌دهد و خواهان تعطیلی سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های رژیم و اخراج دیپلومات تروریستها و مأموران اطلاعات و نیروی قدس است. این منطبق با تصمیم شورای اتحادیه اروپا در ۲۹ آوریل ۱۹۹۷ است که مقرر کرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها از کشورهای عضو اخراج شوند و به کسی از این ماموران اجازه ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داده نشود.
مقاومت ایران همچنین بر ضرورت افشا و انتشار تمام جزییات پرونده حمله تروریستی علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان تأکید دارد. اطلاع افکار عمومی از این جزییات لازمه تأمین امنیت مخالفان و پناهندگان ایران به‌طور خاص و امنیت اروپا به‌طور عام است.

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
۲۱ تیر ۱۳۹۷(۱۲ژوییه ۲۰۱۸)