تصادف تانکر سوخت با یک اتوبوس در سنندج فاجعه آفرید

در اثر تصادم یک تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس حوالی ساعت ۱۲۰۰شب گذشته، در خروجی سنندج به تهران، هر دو خودرو دچار آتش سوزی شده و متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان مسافر در آتش سوختند.

بر اساس گزارشها تا کنون دستکم ۱۳ تن در آتش جان باخته و تعدادی نیز به شدت مجروح شده اند. ۱۲ تن از مسافرین اتوبوس و یک تن راننده کامیون جزو کشته شدگان این حادثه تا کنون شناسایی شده اند. گزارشها حاکی است که تعداد مجروحین نیز دستکم به هشت تن میرسد.

گزارش تکمیلی -

نیمه شب سه شنبه ۱۹تیرماه بر اثر برخورد یک تانکر سوخت با یک اتوبوس در خروجی ترمینال سنندج تانکر مذکور منفجر شد که باعث آتش گرفتن اتوبوس و چند خودروی دیگر شد.
در این حادثه دلخراش اتوبوس به طور کامل در آتش سوخت و کلیه مسافران آن در این حادثه کشته شدند.
رژیم جنایتکار آخوندی به جای اعزام امکانات و گروههای نجات به صحنه، نیروهای سرکوبگر خود را به محل اعزام کرد.
این امر موجب خشم مردم شهر سنندج شد و با نیروها و ماموران سرکوبگر انتظامی درگیر شدند و یکی از خودروهای نیروی سرکوبگر انتظامی را واژگون کردند.

به دنبال فاجعه تصادف اتوبوس در سنندج و جان باختن و مجروح شدن شماری از هموطنانمان، خانم مریم رجوی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با بستگان قربانیان، گفت: ننگ بر آخوندهای حاکم که به جای رسیدگی به مجروحان، نیروهای برای سرکوب مردم دردمند و معترض، نیروهای سرکوبگر خود را به محل میفرستند. این رفتار وحشیانه، بر خشم و نفرت مردم به ستوه آمده می افزاید و رژیم از پیامدجنایاتش گریزی نخواهد یافت.