اذعان آخوند علم الهدی به خشم و نفرت اجتماعی علیه خامنه ای

آخوند علم الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد، با اذغان به خشم و نفرت اجتماعی علیه ولی فقیه ارتجاع گفت در ایران کسانی که خامنه‌ای حمایت می‌کنند با فحش و دشنام مواجه می‌شوند.

این آخوند وحشی، دشمنان رژیم ولایت فقیه در جامعه را جلد دوم مجاهدین دانست و گفت: «آنها استدلال ندارند و دشنام میدهند!. امروز ما در جامعه با این مشکل روبرو هستیم که هر کس بر خلاف میل یک عده ای یا برخلاف نظر یک جریان سیاسی یک حرفی زد یا یک مطلبی گفت یا در یک موضع بی پروایانه در خط حمایت از رهبری و نظام قرار گرفت بجای اینکه با آن بجای با گفتمان روبرو بشن، با بحث روبرو بشن، با استدلال و اثبات مقابل بشن با فحش روبرو میشن با دشنام مقابله می کنند با تهمت با دروغ بستن و با ترویج دروغ نسبت به او و با تهمت نسبت به او وارد برخورد و مقابله میشن.
امروز هم جریانهایی که با این ابزار میآیند تو میدان و مقابله می کنند با مدافعین نظام و مدافعین ولایت اینها هم یقینا اگر در این عرصه شکست بخورند که شکست خواهند خورد بعید نیست که در آینده نزدیک وقتی ببینند به قدرت و مقام نمی رسند مطامع سیاسی شون از این طریق برآورده نمی شود اینها هم بعنوان جلد دوم مجاهدین سابقه دار در این مملکت عمل کنند».