حرکتهای اعتراضی علیه ستم و چپاول حکومتی در شهرهای میهن

روز سه شنبه ۲۹ خرداد رانندگان پایه یک استان خوزستان در شهرهای اهواز، شوش دانیال، شاوور و شهر عبدالخان و حومه آن به اعتصاب خود در اعتراض به عدم افزایش حقوق شان ادامه دادند.

بازنشستگان فرهنگی در دومین روز اعتراض خود؛ در مقابل سازمان برنامه و بودجه رژیم در تهران تجمع کردند. تجمع کنندگان که از شهرهای مختلف به تهران آمده بودند، شعار می دادند:
فریاد فریاد از این همه بیداد
فرهنگی بیدار است از تبعیض بیزار است
فرهنگی میمیرد ذلت نمی پذیرد

غارت شدگان موسسه توسعه نهال البرزنشان در اعتراض به غارت دارایی هایشان در مقابل وزارت جهاد کشاورزی رژیم در تهران تجمع کردند.

غارت شدگان موسسات بانکی در تهران، روز سه شنبه در میدان آرژانتین تظاهرات کردند. و علیه غارتگریهای کارگزاران رژیم شعار سردادند

غارت شدگان موسسه کاسپین رشت متعلق به سپاه پاسداران، روز سه شنبه نسبت به دزدی و اختلاس کارگزاران رژیم دست به اعتراض زدند. غارت شدگان که با خانواده ها و کودکانشان به صحنه آمده بودند تراکتهایی در دست داشتند که برروی آنها خطاب به مزدوران رژیم نوشته بودند” ما را از تهدید و زندان نترسانید”،

جمعی از نمایندگان کارکنان تعاونی موسوم به سهام عدالت کشور همراه با خانواده‌هایشان برای دومین روز متوالی در مقابل ساختمان وزارت اقتصاد و دارایی کابینه آخوند روحانی تجمع کردند. در تجمع روز سهشنبه، جمع دیگری از نمایندگان کارکنان تعاونی موسوم به سهام عدالت به معترضین پیوسته بودند

غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین در مشهد برای دومین روز متوالی در اعتراض به غارت اموالشان، مقابل دفتر مرکزی این موسسه کلاهبرداری دست به اعتراض زدند.

کارگران کارخانه الماس کویر رفسنجان در اعتراض به نپرداختن چهار ماه حقوق عقب افتاده خود در مقابل این کارخانه دست به تجمع و اعتراض زدند.

کارگران خریدار آپارتمان در پروژه‌های سپیدار ۲ و ۳ (متعلق به شرکت تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی) در اعتراض به غارت و چپاول پولهایشان و عدم واگذاری آپارتمانها؛ در مقابل ساختمان‌های شهرداری و شورای قلابی شهر تهران تجمع کردند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به حکم‌های صادر شده زندان برای دانشجویان بازداشت شده در جریان قیام دیماه ۹۶، تجمع اعتراضی برگزار کرده و از شرکت در امتحانات خودداری کردند.

کارگران معدن مس دره زار در رفسنجان در اعتراض به پایین بودن دستمزد و نداشتن امنیت شغلی و عدم پرداخت بموقع حقوق خود دست به تجمع زدند

جمعی از وکلای مستقل دادگستری، روز دوشنبه در اعتراض به انتخاب وکلای پرونده امنیتی توسط قضاییه جنایتکار آخوندی، مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند.
مجلس ارتجاع با افزودن تبصره به ماده ۴۸قانون آیین دادرسی کیفری قضاییه آخوندی به آخوند آملی لاریجانی سردژخیم قضاییه آخوندی این قدرت را می دهد که برای جرایم خاص، وکیل تعیین کند و به این ترتیب، متهم از حق داشتن وکیلی که خودش انتخاب کند محروم میشود.

جمعی از خریداران کرمان خودرو؛ روز سه شنبه ؛ در برابر ساختمان صدف کرمان خودرو دست به تجمع و اعتراض زدند. این افراد از بهمن ماه سال ۹۶ برای خرید خودرو پول پرداخت کرده اند ‌اما شرکت مربوطه اکنون می گوید پولی برای خرید قطعات خودرو ندارد.