اعتراضات در کازرون،‌ شاهرود ودیگر شهرهای میهن

روز شنبه جمعی از جوانان غیور کازرون در اولین ساعت تاریکی هوا تجمع اعتراضی خودشان را در میدان شهدای این شهر با شعار «برادر اسیرم آزاد باید گردد» آغاز کردند.

جوانان دلیر کازرون علیرغم تهدیدات ماموران رژیم آخوندی، در خیابان های شهر با روشن کردن آتش و دادن شعار شعله قیام را روشن نگه داشته اند.
گزارشهای دریافتی حاکی است وضعیت شهر کازرون همچنان ناآرام است اینترنت و موبایل نیز همچنان قطع است. و در ورودی و خروجی شهر نیروهای سرکوبگر رژیم ایست بازرسی گذاشته اند.

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت جمع کثیری از بازاریان؛ کسبه و مردم شاهرود در اعتراض به انتقال اداره کل راه و ترابری از شاهرود به سمنان مقابل درب ورودی بازار واقع در خیابان ۲۲ بهمن تجمع کردند.
در پی اعتراض به انتقال اداره کل راه به سمنان، میدان بار شاهرود نیز به مردم معترض پیوست و تعطیل کرد.

جمعی از غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در پاسخ به فراخوان قبلی در اعتراض به چپاول سپرد‌ه‌های خود توسط این مؤسسه غارتگر متعلق به سپاه پاسداران و عدم بازگرداندن پول‌هایشان برای چندمین بار مقابل شبعه پامچال در بلوار سجاد دست به تجمع زدند
جمعی از غارت شدگان موسسه افضل توس در مشهد؛ در مقابل بانک آینده دست به تجمع اعتراضی زدند.

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ کارگران خط و ابنیه فنی راه‌آهن زاگرس در اندیمشک دومین روز اعتصاب خود را در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماه حقوق و بیمه ادامه دادند.

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت اعتصاب کارگران زحمت کش شرکت ماشین سازی اراک در ماهشهر وارد بیستیم روز خود شد. این کارگران در اعتراض به پرداخت نشدن ۶ماه حقوق خود دست به اعتصاب زده اند.

کارگران اخراج شده شرکت حمل و نقل آبادان در اسلامشهر؛ در اعتراض به اخراج خود در مقابل اداره کار رژیم در غرب تهران دست به تجمع زدند و خواهان پرداخت مطالبات معوقه و بازگشت به کار خود شدند.

کارگران تراورس گلستان- گرگان در اعتراض به عدم دریافت حقوق و واریز نشدن حق بیمه، در برابر دفتر این شرکت تجمع کردند.

کارگران خط و ابنیه فنی راه‌آهن تراورس شمال شرق۱ در شاهرود دراعتراض به پرداخت نشدن چندماه حقوق شان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

کارگران بازنشسته شرکت لوله سازی اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماه حقوق خود مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی در کوی امانیه شهر اهواز دست به تجمع زدند.