اعتصاب و تجمع بازاریان بانه، تحصن کشاورزان اصفهان، اعتراضات کارگران، غارت‌شدگان و سایر اقشار به‌جان‌آمده از ستم آخوندی

روز سه شنبه چهارم اردیبهشت پیش از شروع سخنرانی آخوند شیاد روحانی در ورزشگاه تختی تبریز، رژیم آخوندی گله هایی از نیروی سرکوبگر انتظامی و همچنین ماموران لباس شخصی را در وحشت از اعتراضات مردمی، در خیابان باغشمال مستقر کرد.

در ورزشگاه تختی نیز مردم و جوانان حاضر بازارگرمیهای ایادی روحانی برای جلب حمایت از وی را به تمسخر گرفتند

بازارایان و کسبه بانه که دهمین روز اعتصاب خود را در اعتراض به بستن مرز توسط سپاه پاسداران و افزایش عوارض گمرکی پشت سرمی‌گذارند؛ روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه؛ بار دیگر در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر، تجمع اعتراضی برگزار کردند
نمایندگان بازاریان و کسبه شهرستان در مسجد خدری شهر بانه جلسه گذاشتند. و پس از رای گیری، مجدداتصمیم به ادامه اعتصاب گرفتند.



روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه تحصن کشاورزان محروم شرق اصفهان در اعتراض به ندادن حق‌آبه آنها توسط رژیم‌آخوندی وارد شصت و نهمین روز خود شد.
استاندار رژیم آخوندی در اصفهان نیز که به منطقه تحصن کشاورزان رفته بود مانند دیگر کارگزاران و عوامل حکومتی هیچ پاسخی به کشاورزان برای حل این مشکل نداد
رژیم آخوندی گله هایی از نیروهای سرکوبگر خودش را با ۳ اتوبوس و ۵۰ دستگاه خودرو که اطراف آنها را توری کشیده اند، وارد ورزنه کرد.

کارگران شرکت سیستم های صنعتی تاکستان روز سه شنبه برای دومین روز متوالی به اعتصاب غذای خود ادامه دادند. خواسته های آنها عبارتند از: پرداخت ۱۲ ماه حقوق و عیدی معوقه، پرداخت ۱۸ ماه فوق العاده شغل، و پرداخت ۷ ماه بیمه

کارگران اخراج شده شرکت نفت و گاز گچساران با دهان های بسته در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. این چندمین بار است که این کارگران محروم در مقابل فرمانداری رژیم در گچساران تجمع می کنند.

پرسنل «شرکت آوا سلامت» آذربایجان شرقی روز دوشنبه در اعتراض به کاهش ۵۰ درصدی حقوق شان، در مقابل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز دست به تجمع اعتراضی زدند.

کارگران محروم شهرداری دزفول بخاطر پرداخت نشدن حقوق و مطالبات دیگر شان توسط کارگزاران رژیم در شهرداری، و بی نتیجه ماندن مراجعاتشان دست به تجمع اعتراضی در مقابل شهرداری در زیر باد و باران شدید زدند.

جمعی از رانندگان خودروهای سنگین و کامیون در اعتراض به دریافت حق کمیسیون های هنگفت و خلاف قانون و همچنین توزیع ناعادلانه بار، در شهرک حمل و نقل کالای اهواز تجمع کردند.



غارت شدگان موسسه افضل توس با دردست داشتن بنرهای اعتراضی در مقابل ساختمان موسسه افضل توس مشهد در بلوار سجاد دست به تجمع اعتراضی زدند.
غارت شدگان خشمگین کاسپین در تهران بنر رئیس بانک مرکزی رژیم را در مقابل ساختمان دادسرای جرائم پولی رژیم به آتش کشیدند.
غارت شدگان موسسه پدیده در اعتراض به غارت اموالشان در مقابل دیوان عدالت رژیم آخوندی در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.
غارتشدگان موسسه کاسپین متعلق به سپاه پاسداران در اعتراض به غارت پولهایشان مقابل شعبه فاطمی این موسسه در تهران تجمع کردند.

در پی انتشار خبرهایی مبنی بر انحلال دانشکده محیط زیست کرج، دانشجویان این دانشکده در اعتراض به این تصمیم در محل دانشکده تجمع اعتراضی بر پا کردند.

صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت؛ چغندرکاران نقده و اشنویه در کارخانه نقده؛ در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات و حقوقشان دست به اعتراض و تجمع زدند.

کشاورزان باوی (واقع در استان خوزستان) روز دوشنبه در سومین روز اعتراض به عدم توجه به مطالبات کشاورزان روستائی و برای حقابه صیفی، مقابل شرکت مدیریت بهره برداری شبکه آب اهواز، دست به تجمع اعتراضی زدند.