خیزش هزاران تن از مردم به پاخاسته کازرون برای ششمین روز

خیزش هزاران تن از مردم به پا خاسته کازرون به ویژه جوانان دلیر در روز جمعه ۳۱ فروردین برای ششمین روز ادامه یافت.

دهها هزار تن از مردم این شهر که زنان شجاع حضوری چشمگیر در میان آنها داشتند با شعار های کوبنده خود ‌تظاهرات گسترده شش روز اخیر مردم کازرون را رو در روی سیاستهای رژیم و طرح جداسازی تحمیلی محکوم کردند.

مردم دلیر کازرون امروز با شعارهایشان عدم اعتماد به کارگزاران رژیم آخوندی را نشان داده و علیرغم عقب نشینی رژیم و به اصطلاح متوقف کردن طرح جدایی بخشهایی از این شهر، با شعارهای خود به خیانتکاران هشدار دادند که تا پای جان بر خواست های خود پایداری می کنند.

روز جمعه بازاریان و کسبه شهرهای پیرانشهر، بانه، مریوان، مهاباد، سرپل ذهاب و جوانرود، برای درهم شکستن توطئه رژیم آخوندی در بستن مرز و افزایش تعرفه گمرکی که به هدف چپاول و گسترش فقر در میان این مردم محروم صورت ‌می‌گیرد برای ششمین روز متوالی از باز کردن محلهای کسب و کار خود؛ خودداری کردند و به اعتصاب ادامه دادند.
در ادامه پیوستن بازاریان و کسبه به این حرکت اعتراضی روز جمعه بازار نور در مهاباد و بازاریان سرپل ذهاب به اعتصاب شهرهای مرزی پیوستند.

روز پنجشنبه یادگار صادقی، جوانی که در مقابل پاسدار جلیلی به سرکوب کولبران اعتراض کرده بود از سوی ماموران وزارت بدنام اطلاعات بازداشت شد. وی با اشاره به توطئه های وزارت اطلاعات به مزدوران رژیم هشدار داده بود.

مردم معترض در شهر مرزی بازرگان در اعتراض به بسته شدن مرز که تنها محل درآمد مردم محروم این منطقه است، خیابان اصلی مرز بازرگان را بستند. و در مقابل نیروی سرکوبگر انتظامی برای بهم زدن حرکت اعتراضی شان مقاومت کردند.

کارگران شهرداری دزفول در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالباتشان روز پنجشنبه برای پنجمین روز متوالی، در مقابل شهرداری و فرمانداری این شهر تجمع کردند.

روز پنج‌شنبه کارگران شهرداری سروآباد در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

کارگران شهرداری آبادان در اعتراض به عدم پرداخت چند ماه حقوق‌شان مقابل شهرداری رژیم در این شهر دست به تجمع زدند.

روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه کارگران شرکت تولیدی محمدی واقع در شهرک صنعتی شماره ۳ سنندج در اعتراض به اخراج یکی از همکاران خود که علیه استثمار شدید کارگران این کارخانه به استاندار رژیم اعتراض کرده بود، دست از کار کشیدند.