فعالیت کانون‌های شورشی در شهرهای میهن با شعار مرگ بر خامنه‌ای - روحانی

تهران- پل بعثت - کانون شورشی ۹۱۳ - نصب بنر بزرگ مسعود رجوی-(بانوشته شعار: سرنگون باد رژیم ضدایرانی، ضدانسانی آخوندی).

تهران – کانون شورشی مجاهد شهید حجت زمانی ... پیام: امشب۲۶ فروردین..دقایقی قبل پیام فرمانده کل ارتش آزادیبخش را دریافت کردیم....از تهران می گویم ....این قیام و انقلابی است تا پیروزی... خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست ارتش آزادیبخش پاسخ آخرماست ..حاضر حاضر...درود برمسعود رجوی

- گلستان –گرگان ...نصب بنر بزرگ  مسعود رجوی روی پل..... با شعار مرگ بر خامنه ای روحانی درود بررجوی 
- بوشهر –نصب عکس های مسعود رجوی .. در محل های مختلف
- آذربایجان شرقی-تبریز –نصب عکس مسعود رجوی ...
- تبریز –کانون شورشی حسین ابریشمچی ...عکس های مریم رجوی درمحل های مختلف...
-خوزستان –اهواز ...شعار نویسی ...مرگ بر اصل ولایت فقیه.....

اعتراضات روز سه شنبه

روز سه شنبه مردم کازرون برای دومین روز در اعتراض به جدایی بخشهایی از این شهر و ایجاد شهرستان جدید، در مقابل فرمانداری رژیم تجمع کرده و تظاهرات گسترده ای برگزار کردند. آنها شعار می دادند: کازرونی با غیرت هیهات مناالذله
مردم معترض کازرون به خواسته امام جمعه جنایتکار این شهر که خواستار متفرق شدن آنها شد اعتنایی نکردند و به اعتراض خود ادامه دادند.
بازاریان، اصناف و فرهنگیان کازرون نیز روز سه شنبه کسب و کار خود را تعطیل کرده و به مردم پیوستند. مردم و جوانان کازرون با ماموران سرکوبگر رژیم که قصد متفرق کردن آنها را داشتند، درگیر شدند.

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت به مردم به پاخاسته کازرون و اعتصابها و تظاهرات اعتراضی هموطنان در سایر نقاط کشور درود فرستاد و جوانان غیور میهن را به شرکت و حمایت از این اعتراضات فراخواند.
مریم رجوی از مجامع بین المللی مدافع حقوق بشر خواست در برابر اقدامات سرکوبگرانه رژیم آخوندی سکوت نکنند و برای آزادی دستگیر شدگان خیزشهای اخیر به‌خصوص در اهواز و اصفهان دست به اقدام فوری بزنند.

روز سه شنبه بازاریان و کسبه شهرهای جوانرود، بانه و مریوان برای سومین روز در اعتراض به قوانین جدید گمرکی و بسته شدن مرزها به اعتصاب خود ادامه دادند.

بازاریان و کسبه شهر سقز نیز به اعتصاب سراسری شهرهای مرزی پیوستند.

روز سه شنبه دانشجویان تربیت مدرس برای سومین روز در اعتراض به سیاست های رژیم آخوندی در این دانشگاه تجمع کردند.
دانشجویان شعار می دادند: دانشجو برپا خیر، فریاد آر، بغض فروخورده را
جمعی از غارت شدگان موسسه توسعه البرز نیز روز سه شنبه در مقابل بانک مرکزی رژیم در تهران تجمع کردند و خواستار پولهای خود شدند.

جمعی از غارت شدگان موسسه آرمان وحدت روز سه شنبه ؛ در مقابل دفتر سرپرستی شعب استان خوزستان تجمع کرده و ورودی آن را گل‌مالی کردند.
آنها علیه کارگزاران رژیم شعار می دادند.

روز دوشنبه نیز غارت شدگان موسسه آرمان وحدت اهواز روی درب موسسه اعتباری ملل شعبه زیتون اهواز روغن سوخته ریخته و این موسسه را بستند.

سهامداران کنتورسازی روز دوشنبه در یازدهمین نمایشگاه بورس در اعتراض به سازمان بورس و وزارت اقتصاد رژیم بخاطر بر باد رفتن دارایی های بر باد رفته سهامداران تجمع اعتراضی برگزارکردند و علیه دولت آخوند روحانی شعار دادند.

کارگران زحمتکش راه آهن شمال شرق روز دوشنبه تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان حقوق و بیمه درمانی خود شدند.