تشدید بحران درونی رژیم بر اثر شکست برجام

عراقچی، معاون وزیر خارجه رژیم گفت: آمریکا در فکر نابودی برجام است و در سه ماه آینده جدال سنگین میان برجامیان و ضدبرجامیان اوج می‌گیرد.

هم‌چنین، خرم نماینده سابق رژیم در مقر اروپایی سازمان ملل گفت: تیم کنونی سیاست خارجی و امنیت ملی ترامپ یکدست شده است. جان بولتون از مخالفان سرسخت نظام ایران در ایالات متحده محسوب می‌شود و قرار گرفتن او در مقام دستیار امنیت ملی ترامپ، حلقه مایک پمپئو و نیکی هیلی را تکمیل می‌کند. وی افزود: احتمالا ما در سال ۲۰۱۸ شاهد افزایش تحریم‌ها و تشدید ادعاهاعلیه نظام خواهیم بود.

خرم که از مهره های باند روحانی است با نگرانی از پیامدهای سیاست کنونی رژیم، گفت: (نظام) اگر می‌خواهد اروپا را در کنار خود در مقابل ترامپ داشته باشد باید سعی کند به مواضع اروپاییها احترام بگذارد. مثلاٌ به جای آن که بگوید بحث موشکی ما به کسی ربطی ندارد، پای گفتگو با آنها بنشیند.

ازسوی دیگر مهدی محمدی عضو سابق تیم مذاکره کننده اتمی رژیم با حمله به باند روحانی گفت: اکنون که در آمریکا بر طبل رویارویی می‌کوبند، آنها که ایران را به سبب اعتماد به آمریکا در چشم دشمن ضعیف جلوه دادند، آیا پاسخی خواهند داشت؟.