تظاهرات در پاریس علیه جنایات ضد بشری رژیم اسد با همدستی خامنه ای در سوریه و کشتار مردم بیگناه غوطه شرقی

روز یکشنبه در پاریس تظاهراتی علیه جنایات ضد بشری رژیم اسد با همدستی خامنه ای در سوریه و کشتار مردم بیگناه غوطه شرقی برگزار شد.

جمعی از ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت نیز در این تظاهرات و راهپیمایی شرکت داشتند.

سخنرانی بهزاد معزی از سوی مقاومت ایران در تظاهرات
خواهران و برادران سوری، سلام علیکم. دوستان عزیز، سلام بر شما.
من بنام مردم ایران، بنام مقاومت ایران، بنام مجاهدین خلق ایران با شما حرف می زنم. می خواهم به شما بگویم:‌ درست است که الان هوا سرد است. ولی این گرمای قلبهای ماست که ما را در اینجا گردهم آورده و ما اینجا آمده ایم تا این گرمای قلب هایمان را با آن کودکان و مادرانی که در غوطه شرقی زیر بمباران هستند تقسیم کنیم. این گرما از قلب های آن رزمندگانی آمده است که در سوریه و در ایران برای استقرار آزادی و دمکراسی می جنگند. اگر امروز ما در رنج هستیم، اگر امروز پاسداران خامنه ای عامل رنج مردم ما هستند؛ شما این را همگی خوب می دانید که اگر حمایت خامنه ای و پاسدارانش نبودند، رژیم بشارالاسد بسا بسا پیش از این سقوط کرده بود و دیگر امروز صحبت از ۵۰۰ هزار کشته در میان نبود.
ولی من یک پیام امید هم برای شما دارم و با این حرفم را تمام می کنم. سه روز دیگر بهار فرا می رسد. مثل همین برف ها که بزودی آب می شود،‌ شما خواهید دید که رژیم بشار اسد و دیکتاتوری آخوندها در ایران هم آب می شوند و فرو می ریزند. آفتاب آزادی بر سوریه و بر ایران خواهد دمید. چرا ؟‌
چونکه با این شعله های قیام که شما در ماه ژآنویه (دیماه) در ایران شاهدش بودید، مردم ایران بپاخاسته اند. ما برای این شورش ها در ایران در تلاش هستیم. و وقتیکه دیکتاتوری مذهبی در ایران سقوط کرد، به شما اطمینان خاطر می دهم که بشار دیگر تاب نخواهد آورد. بشار هم بلافاصله فروخواهد ریخت.
و ما در تهران و در دمشق آزادی دو خلق را جشن خواهیم گرفت.
درود بر همه شما !