اطلاعیه قیام-۱۱۶-چهارشنبه سوری - وحشت از قیامی دیگر در چهارشنبه سوری و تدابیر سرکوبگرانه و بازدارنده رژیم آخوندی

رژیم آخوندی در وحشت از تبدیل جشن چهارشنبه سوری به قیامی دیگر علیه این نظام منحوس به تدابیر بازدارنده و سرکوبگرانه خود ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند از قیام مردم ایران جلوگیری کند.

به‌دستور خامنه‌ای کلیه ارگانهای سرکوبگر اعم از سپاه پاسداران و بسیج و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و لباس شخصیها از روز گذشته به حالت آماده باش کامل در آمده اند.
ستاد اجتماعی مجاهدین خلق ایران در دوم اسفند به جوانان کشور فراخوان داده بود تا جشن چهارشنبه سوری را به ”قیامی دیگر علیه دیکتاتوری آخوندی” تبدیل کنند.
در آخرین ساعات قبل از چهارشنبه سوری «سپاه سایبری انقلاب اسلامی» در کانال تلگرام خود به‌نحو مضحکی نوشت با توجه به فراخوان چهارشنبه سوری مجاهدین «برای برهم زدن امنیت کشور، همه آحاد مردم باید توجه داشته باشند که این جشن باستانی را در حیاط خود بسیار با آرامش امنیت دورهم کباب درست کنید و بخورید و در خیابانها ظاهر نشوید و کودکان و نوجوانان خود را اجازه ندهید از مواد مفجره و ترقه استفاده کنند و یا به خیابان بروند». همزمان دستگاههای تبلیغاتی رژیم به طور گسترده تبلیغ می‌کنند که عصر امروز و امشب حداقل ده فیلم مشهور را از اکثر شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهند کرد.
از سوی دیگر به مزدوران بسیجی و گردانهای موسوم به عاشورا گفته شده است که در مراکز خود مستقر باشند و بعد از ساعات اداری در خیابانها مستقر شوند. بسیاری از بسیجیها که همواره هدف خشم جوانان دلیر هستند از وحشت اینکه در قیام چهارشنبه سوری گوشمالی داده شوند با لباس آتش نشانی در محل تجمع مردم حضور می‌یابند.
سرهنگ مهدی قدمی از سرکردگان نیروی انتظامی در یک قدرتنمایی پوشال اعلام کرد که طی ۷۲ ساعت قریب به ۸ میلیارد عدد انواع مواد محترقه ۸کشف شده است (خبرگزاری میزان-۲۲ اسفند).
 سرهنگ علیرضا حاجی‌زاده درباره اقدامات پلیس مشهد گفت: با توجه به اینکه بلوار وکیل‌آباد و هاشمیه از محل‌های پرازدحام در شب چهارشنبه‌سوری است، از صبح امروز از تردد موتورسیکلت در این نقاط جلوگیری می‌شود و از ساعت پنج بعدازظهر این ممنوعیت شدیدتر می‌شود و موتورسیکلت‌های در حال تردد در این نقاط توقیف خواهند شد (خبرگزاری حکومتی ایرنا-۲۲اسفند).
زهرا صدراعظم‌ نوری، عضو «شورای شهر» تهران با بیان اینکه «جشن چهارشنبه‌‌سوری به یک جنگ خیابانی تبدیل شده است»، هراس نظام آخوندی از گسترش اعتراضات جوانان را بازتاب داد (باشگاه خبرنگاران جوان متعلق به سپاه پاسداران- ۲۲اسفند).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۳ مارس ۲۰۱۸)